Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Lycka till på VUL:et idag Sugar!! När ska du dit?

Stackare som mår illa, visst är det hemsk. Jag sitter med nyinköpta seaband just nu men de verkar inte fungera Måste  nog gå och kräkas på jobbet snart känner jag, om det inte hinner bli  i soptunnan här bredvid...

• Muffe80

Nervöst!! kommer tänka på dig då!!

Ja, det är ju skitjobbigt om man får gnälla av sig lite! Jag spydde nyss upp frukosten. lite svårt att vara diskret på jobbet med kollegan vägg i vägg med toan, man får spy "tyst" vilket inte alltid är lätt när man bara vill ligga ner på golvet och gråta typ.

Jag vet att det sägs att det är bra att småäta, men om man inte är sugen eller ens orkar det, vad gör man?

Seabanden är ju inte helt bra heller, de syns ju... vad gör man om ngn frågar?

• Muffe80

Välkommen till spy-klubben Nu vet du hur det känns hihi! Det är ju hemskt.

Jag sitter med seaband på mig nu, i hemlighet så där, har fixat lång tröja och smyger med dem... men det verkar som att de fungerar (eller så är det bara en bra dag...) Mår inte alls lika illa som alla andra dagar, hoppas det inte är ett dåligt tecken.

Sist jag fick missfall var sm typ imorgon... håller tummarna!!!

• Muffe80

Ja det är ju då min dom kommer också.... shit! Nervöst!

• Muffe80

Nix, allt borta sedan kanske nån vecka tillbaka?
    Det jag är rädd för är ju att blodet var en varning om att fostret dog då eller så, men att det inte kommer ut... men jag orkar itne tänka på det just nu.

• Muffe80

hihi ja sugar, gör det Vad roligt att ni ligger så nära varandra!!!

• Muffe80

Usch det kändes okänsligt av henne

• Muffe80

Håller tummarna sugar, antar att du är inne just nu på ditt VUL... ih, spännande. Eftersom vi är "tvillingar" så vet jag efter ditt resultat vad mitt kommer visa

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma