Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

tack för svaret, misstänkte att det kunde vara ngt sånt.

Nu ska jag försöka orka med dagens uppdrag, ta mig ur soffan och rösta...

• Muffe80

Hm, svårt at säga men ja, jag skulle nog säga att det har ökat, eller i alla fall ligger kvar på samma nivå som när blodet kom.
    I går var en hemsk dag, aldig varit så illa, så det kanske är positivt. Jag håller hoppet uppe tills på torsdag när vi vet mer

• Muffe80

odd, det där låter jättejobbigt.Det finns ingen chans för dig att ordna barnvakt under morgondagen så du kan vila ut då?
    Se fram emot helgen Veckorna går som tur är snabbt.

Vad tror ni om mitt delikata matintag idag då, duger detta eller bör jag uppsöka vård för att få i mig mer mat?:

15 salta kex och te
    en halv banan
    en piggelin

spydde sedan...

En tallrik blåbär
    kex igen
    två hällbröd och lite mjölk
    lite melon
    lite smågodis!!

däremellan vatten så mycket som går

nu sitter jag med en tallrik varma hallon framför mig och hoppsa det går ner

inte undra på man är trött va? Jag vill äta mer men det går inte, inget går ner...

Är detta för lite?

Har sovit från två tills nu!

• Muffe80

Va skönt att höra att det finns fler som inte äter så mycket, eller tom mindre...

Försöker stoppa i mig saker för jag mår bara mer illa om jag har tom mage men det är såå svårt att äta m man inte mår bra ju...

• Muffe80

VUL på torsdag kl fyra, först då tror jag det blir klappa på magen här hemma

• Muffe80

Förstår det så ni har börjat kolla på vagn redan hihi.
    Jag vill nog ha en klassisk med fyra hjul tror jag och sambon vill ha lite mer modern som man kan ta sig fram med lätt hela tiden... får se vad det kan bli, är inte insatt alls just nu

• Muffe80

Emmaljunga duo edge var ju jättefin, den kanske man skulle lura på sambon :)

Hihi, sugar... ja lite besatt låter han men det är ju skitbra att han kollar upp noga. Hoppas du tycker lika också

• Muffe80

Min mage är svullen som en ballong nu ikväll, ser nog ut att vara i v 20 ungefär. Mysigt, men det kanske är alla kex jag ätit idag.
    Lite nöjd är jag för jag fick i mig två mackor, te, kex och proviva nyss

Aj, nu hoppade katten upp på mina bröst... och de ömmar. det är bra!
    Hoppas hoppas att allt är ok på torsdag, känns som en evighet dit och snacka om nervös man är sekunderna innan man får veta... shit!

• Muffe80

"God" morgon.

Är det idag du har inskrivning Sugarrush?

Jag började dagen med att spy och sitter nu och lider på jobbet och vet inte vad jag ska ta mig till. Vill bara säga till chefen hur piss jag mår och gå hem och sova i fyra veckor!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma