• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72
    Mmmbop skrev 2011-07-22 10:57:44 följande:
    Hej! Allt var fint! Hjärtat slog och skrutten var 15 mm CRL =) Nästan på dagen så stor som jag beräknat själv.

Så sköönt. Nu ska den bara fortsätta utvecklas så här bra resterande 31 veckor =)
    Tjohooo! Vad härligt! Jättegrattis! {#emotions_dlg.flower} 
    På onsdag får du hålla tummarna för att jag ser samma sak på mitt vul, fast pyret lär vara mindre eftersom jag kommer vara 7+1 då.  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mmmbop skrev 2011-07-22 11:15:18 följande:
    Jag håller tummar, tår, armar och ben!

(Tack förresten =))
    Tack gumman!

Mår du fortf så där oförskämt bra förresten? Det gör jag.... Mkt ovanligt!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Mabaja

Härligt Mmmbop! Nu kan du slappna av!

Här är en till som mår bra! Fast mycket beror nog på att jag får sovmorgon nästan varje morgon! :)

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Evve81

Mmmbop: Härligt med lyckat VUL och nu går ju såklart de resterande veckorna också bra!

SoMa: Jag håller också mina tummar och tår för dig till veckan!

håll nu tummarna att vår bebis vill titta ut snart! Idag ska vi åka och plocka jordgubbar och hämta hem en släpvagn. Bilåkning ska ju kunna sätta fart på det hela också. Får väl be maken köra extra fort i alla gupp. Det jobbiga är att jag är lite halv illamående men en åksjuketablett kanske råder bot på det med! Ha en härlig fredag!

• SoMa72
    Evve81 skrev 2011-07-22 11:24:48 följande:

Mmmbop: Härligt med lyckat VUL och nu går ju såklart de resterande veckorna också bra!

håll nu tummarna att vår bebis vill titta ut snart! Idag ska vi åka och plocka jordgubbar och hämta hem en släpvagn. Bilåkning ska ju kunna sätta fart på det hela också. Får väl be maken köra extra fort i alla gupp. Det jobbiga är att jag är lite halv illamående men en åksjuketablett kanske råder bot på det med! Ha en härlig fredag!

Tack gumman, då håller jag tummarna för att din bebbe tittar ut väldigt snart...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Mmmbop

SoMa: Japp, jag mår fortfarande helt ok. Lite illamående om jag inte äter som jag ska eller har sovit dåligt. Annars mest lite gasuppsvälld mage med mol i ryggen, ömma bröst och möjligen liiite tröttare än vanligt =)

• SoMa72
    Mmmbop skrev 2011-07-22 11:42:35 följande:
    SoMa: Japp, jag mår fortfarande helt ok. Lite illamående om jag inte äter som jag ska eller har sovit dåligt. Annars mest lite gasuppsvälld mage med mol i ryggen, ömma bröst och möjligen liiite tröttare än vanligt =)
    Låter bra det! Ja, magen ser ju ut som en smärre ballong, hilfe..   Mina bröst känner jag fortf bara mest av på kvällen när jag legat still i soffan ett tag.  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • 3 barns mamma84
    Evve81 skrev 2011-07-22 11:24:48 följande:

Städa städa städa tvätta tvätta tvätta och böj massor ''plocka äpplen'' ha sex och se till att mannen går i sig minst 4 ggr inte på än dag men några ggr på dagen i några dagar för spermier sätter igång det är fakta på detta och det har stämmt.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mabaja

PINSAMT AB! Här ligger jag och sover i soffan och in kommer Daniels bästa kompis genom den öppna balkongdörren!

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma