• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Sir Bubbalots mamma

mct såå söta dom e.. hihi du ska se de går bra denna gången! 

Flickanfin Härligt att höra att du e gravid igen.. hängde ju tillsammans innan i oktober tråden :)  

• sugarrush

Shit vad komiskt det är att försöka ha sex i åttonde månaden. Man är lika sexig och smidig som typ en strandad val. Hahahahaha!

• Mabaja

Först bjuder jag på en bild med min fina skrutt som blir 10 mån om en vecka...

Sen: GRATTIS MCT.. Snart är det min tur med vul! :)

Sugar: Visst är man sexig, het och allt sånt där som man önskar sig OGRAVID? =) Själv har jag redan nu börjat nobba min man. haha Eller ja, just nu har jag och Wilda dragit norrut till min pappa i Leksand så maken får klara sig själv där hemma, men när jag är hemma så har jag börjat nobba (har aldrig gjort det innan).. haha...
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-08-02 23:34:00 följande:
    Shit vad komiskt det är att försöka ha sex i åttonde månaden. Man är lika sexig och smidig som typ en strandad val. Hahahahaha!
    hahaha som låter något.. själv har jag inte provat.. har ju så ont av fogarna å sen nu har jag börjat få onda sd av förspel med så hade jag e mer än lite frustrerad... haha tur de bara e 2månader kvar! 
  • Sir Bubbalots mamma
    Mamma till W skrev 2011-08-02 23:41:09 följande:

Först bjuder jag på en bild med min fina skrutt som blir 10 mån om en vecka...

Sen: GRATTIS MCT.. Snart är det min tur med vul! :)

Sugar: Visst är man sexig, het och allt sånt där som man önskar sig OGRAVID? =) Själv har jag redan nu börjat nobba min man. haha Eller ja, just nu har jag och Wilda dragit norrut till min pappa i Leksand så maken får klara sig själv där hemma, men när jag är hemma så har jag börjat nobba (har aldrig gjort det innan).. haha...
    Vilken liten sötnos du har! Hjärta
  • färnik
    MCT79 skrev 2011-08-02 19:20:46 följande:
    Hihihi! Kör hårt! ;)  Hjärta
    Hm. Maken vill inte ha fler. (så isf måste jag byta man och det är jag inte så sugen på) Och med tanke på hur jag mår när jag är gravid... Obestämd Nä, tyvärr, det får nog vara för min del. Tyvärr, tyvärr, för jag hade gärna haft ett helt fotbollslag med ungar! Hjärta
    Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • färnik
    sugarrush skrev 2011-08-02 17:51:20 följande:
    Gud vilka gulliga små teletubbies MCT!
    På tal om teletubbies Oskyldig

Min Alma i teletubbie-dräkt på Barnens Hus i Tidaholm Hjärta

Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • sugarrush

Vad söt hon är, lilla Alma! Har du gjort dräkten själv?

Nu sitter vi i väntrummet till TUL, ska bli spännande att se hur bebben har vuxit.

• sugarrush

Mabaja, glömde skriva, vilken liten goding hon är din dotter! Underbart söt!

• Sir Bubbalots mamma
    sugarrush skrev 2011-08-03 10:44:21 följande:
    Vad söt hon är, lilla Alma! Har du gjort dräkten själv?

Nu sitter vi i väntrummet till TUL, ska bli spännande att se hur bebben har vuxit.
    ohh mys.. hoppas ni får nån fin bild som du kan dela med dig av sen och att bebisen har växt lagom.. inte för mycket å inte för lite:)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma