• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush

Shit vad underbart MCT! Har du kommit såhär långt och storleken stämmer plus att hjärtan slår så kan jag slå vad att det kommer gå kanon hela vägen!
    Fan vad coolt - du ska bli tvillingmamma!

• kajsalisa

Härligt MCT. Stort grattis till dina små finingar där inne!!

• färnik

underbara nyheter MCT79! Hjärta När är BF beräknat? (vilken vecka är du i?)

Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • MCT79

Är v11 bara så tidigt än. Bf runt slutet av februari.. :) på väg hem nu så jag skriver mer om en stund! :)

• Together90

Ni som plussat kanske vet vad detta är :

Shit tjejer vad är det här för spökeri...

Jag hade min mens från den 13 till den 17 Juli och idag på jobbet när jag torka mig hade jag lite blodblandad flytning :S Är det redan mens ? Ska ha mens först på tisdag nästa vecka och jag tror jag hade ägglossning runt 24-27 Juli.. !!

Någon som känner igen sig? Blödningen är inte alls röd utan så mensen kan bli innan eller efter mens lite flytningsblod typ inte rött, lite mer brunt aktigt.. och inte mycket alls har det kommit !

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-02 16:44:33 följande:
    Ni som plussat kanske vet vad detta är :

Shit tjejer vad är det här för spökeri...

Jag hade min mens från den 13 till den 17 Juli och idag på jobbet när jag torka mig hade jag lite blodblandad flytning :S Är det redan mens ? Ska ha mens först på tisdag nästa vecka och jag tror jag hade ägglossning runt 24-27 Juli.. !!

Någon som känner igen sig? Blödningen är inte alls röd utan så mensen kan bli innan eller efter mens lite flytningsblod typ inte rött, lite mer brunt aktigt.. och inte mycket alls har det kommit !
    Jag tror på det svaret du fick i systertråden! =))
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79

Nu kommer det ett par bilder... bara måste ju...hihi! Enligt senaste mens är jag 10+0 +1 sådär... och båda fostren mätte 10+4 idag... de är väldigt jämnstora sa han.
    Oerhört bra läkare som tittade länge och väl och förklarade och visade och när jag frågade om risken för vanishing twin nu så fick jag till svar att "det ska mycket till om nån av de här ska försvinna".. så nu vilar jag i den meningen... Han fortsatte vidare att nu är alla organ klara, allt som kan bli jättefel och orsaka missfall är klart och moderkakan har tagit över mycket av jobbet..... DET KÄNNS SÅ OFATTBART SKÖNT!!

Här kommer tvilling 1... den bor nere till höger....=)

Och tvilling två har installerat sig uppe till vänster. =)

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Happiness

MCT79: Gratulationer kommer här även från mig. Nu hoppas jag du mår riktigt riktigt illa . Vilka fina bilder! Ser ju redan godbitarna klart och tydligt. KRAM!

Axel -03 och Sofia -11 mina fantastiska barn!!!!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma