• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-08-01 12:57:46 följande:
    Söt bula MCT! ;) Nu är de bara 21 timmar kvar, heja heja! De kommer gå finfint! Jag hade ju bara EN i magen men fysatan va ont ja hade i början, kunde knappt gå. Så de är som allt annat, "helt normalt" ;)
    21 timmar! hahaha! Vem räknar!!  Kyss

20 nu.....

Kajsalisa, hihi, den syntes bara när jag ligger, men nu är den borta (?) antar att det beror på tarmar och sånt också..=)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Evve81

MCT: När jag väntade dottern hade jag också SJUKT ont i magen. Var nära att åka på akuten flera gånger men fattade inte vad de kunde vara. Jag var hemma från jobbet och jag är i vanliga fall ALDRIG sjuk.

Shopping galningen har varit iväg idag med! Jag hoppas bebis kommer snart för jag vill gärna handla mer. Har faktiskt haft mens värk som kommer gå går på em idag så jag hoppas det är på G men man vet ju aldrig...... Dock är ju magen inte hård hela tiden mensvärken håller i sig men kanske.... Nåja om inte annat kanske doktorn kan göra underverk imorgon

• 3 barns mamma84

brukar man inte ha mens varje månad ?
    Min har fått för sig att vara borta en månad och kommer när den väl passas damen själv.
    Brukar alltid ha varje månad men nu så kommer den slikom ca början på nästa månad så min har inte kommit i juli månad utan kommer nu i augusti månad.
    Magen e iaf skullen och förstoppning och lös och flytningar ooh jävla skitmens säger jag bara !!   

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • MCT79
    Evve81 skrev 2011-08-01 15:18:53 följande:
    MCT: När jag väntade dottern hade jag också SJUKT ont i magen. Var nära att åka på akuten flera gånger men fattade inte vad de kunde vara. Jag var hemma från jobbet och jag är i vanliga fall ALDRIG sjuk.

Shopping galningen har varit iväg idag med! Jag hoppas bebis kommer snart för jag vill gärna handla mer. Har faktiskt haft mens värk som kommer gå går på em idag så jag hoppas det är på G men man vet ju aldrig...... Dock är ju magen inte hård hela tiden mensvärken håller i sig men kanske.... Nåja om inte annat kanske doktorn kan göra underverk imorgon
    LÅter knäppt men skönt att höra! Nu närmar det sig vul så jag känner mig lite lugnare...liite...=)

Hoppas bebis kommer snart Prommis!!
  • Evve81
    MCT79 skrev 2011-08-01 17:16:52 följande:
    LÅter knäppt men skönt att höra! Nu närmar det sig vul så jag känner mig lite lugnare...liite...=)

Hoppas bebis kommer snart Prommis!!
    Det hoppas jag med och ska jag vara ärlig så tror jag det är på G i alla fall. Kände att jag måste klocka värkarna (som jag tror att det är) för att se hur många och långa och vilket mellanrum det är. Ska nog ringa vår barnvakt med så får kanske barnen sova över där ikväll.De ska ändå dit imorgon när vi ska på spec mvc imorgon bitti. Så jag hoppas att vi slipper åka dit imorgon bitti utan att vi redan är där och att vår bebis är ute då!
  • 3 barns mamma84
    Evve81 skrev 2011-08-01 17:44:25 följande:
    Det hoppas jag med och ska jag vara ärlig så tror jag det är på G i alla fall. Kände att jag måste klocka värkarna (som jag tror att det är) för att se hur många och långa och vilket mellanrum det är. Ska nog ringa vår barnvakt med så får kanske barnen sova över där ikväll.De ska ändå dit imorgon när vi ska på spec mvc imorgon bitti. Så jag hoppas att vi slipper åka dit imorgon bitti utan att vi redan är där och att vår bebis är ute då!

Guuuud så spännade gumman wooohooo jag blir så GLAD dags att klocka hihi härligt
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • sugarrush

Hoppas bebisen tittar ut snart Prommis!

• MCT79
    Evve81 skrev 2011-08-01 17:44:25 följande:
    oj vad spännande! Tänker på dig!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma