• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • färnik

GRATTIS PROMMIS TILL LILLE HERMAN! Hjärta

Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • färnik
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-03 14:54:52 följande:
    när ska vi som har bebisar ta och göra nya små i magen
    Här blir inga fler barn... Obestämd  Fast jag blir ju lite sugen, särskilt nu när Tilde redan är så stor! Flört Eller öh, ja... nog för att hon bara är knappt 5 månader, men det har gått så otroligt fort sen hon föddes! Dagarna går i raketfart, hinner knappt gå upp på morgonen förän det är dags att gå och lägga sig igen, känns det som! Tungan ute
  • färnik
    sugarrush skrev 2011-08-03 10:44:21 följande:
    Vad söt hon är, lilla Alma! Har du gjort dräkten själv?
    Nej nej, jag kan inte sy...

På Barnens Hus i Tidaholm finns en massa maskeraddräkter som man kan prova och leka i när man är där, bl.a. teletubbiesdräkten. De har dräkter i ALLA storlekar. Du kanske minns bilden på mig som höggravid, i div utstyrslar? Om inte annat kommer de igen här: Tagna 10 dagar innan Tilde föddes. Skrattande
    Högdräktig drake...

Clown

• Bellas7

SoMa hur är det gumman ? Några symtom än? När åker du?

I morgon har jag mitt rul, är 18+6 då och super orolig att något ska vara fel på någon av de. Sen vill vi ju veta könen oxå. Undrar om jag ens kommer att sova inatt orolig.. Nervös usch

• sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-08-03 15:41:10 följande:
    SoMa hur är det gumman ? Några symtom än? När åker du?

I morgon har jag mitt rul, är 18+6 då och super orolig att något ska vara fel på någon av de. Sen vill vi ju veta könen oxå. Undrar om jag ens kommer att sova inatt orolig.. Nervös usch
    Leaeva åh vad spännande med RUL imorrn! Vad tiden har gått fort, känns som det var alldeles nyss du blev gravid och fick veta att det var trillingar! Och nu är du snart halvvägs, häftigt!
    Fjärde gången gillt?
  • Mabaja

Stort grattis prommis! Och lycka till med ytterligare en familjemedlem.

• Bellas7

Sugarrush jag har fått besked att jag ska snittas v 34+0 om allt går bra. Så har 15 veckor kvar el 65 dagar till v 28+0 vårt första delmål haha inte för jag räknar. Men shit vad man kan oroa sig för grejor det riktigt kryper i mig att det kan ju vara fel på en el två eller tre i morgon. Jag lär skaka som ett träd i morgon ..

• sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-08-03 16:12:06 följande:
    Sugarrush jag har fått besked att jag ska snittas v 34+0 om allt går bra. Så har 15 veckor kvar el 65 dagar till v 28+0 vårt första delmål haha inte för jag räknar. Men shit vad man kan oroa sig för grejor det riktigt kryper i mig att det kan ju vara fel på en el två eller tre i morgon. Jag lär skaka som ett träd i morgon ..
    Det kommer gå så bra, det är jag säker på! 
    Jag tycker det är så grymt häftigt att du har TRE därinne! Har ni kollat efter ngn trillingvagn förresten?
    Fjärde gången gillt?
  • Bellas7

Nej vi har inte vågat riktigt än att titta på vagn. Men det lutar på en Urban jungle tvillingvagn det första halvåret. De är de enda som har gemensam liggdel tror jag. Men vi har inte vågat riktigt med att tänka på sånt. Men annars är ju det 3 Bilbarnstolar, 3 sängar, osv haha

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma