• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush

Mindre än en timme kvar nu! Du har ett stort antal fans som tänker på dig! Good luck vännen!

• Nikki GBG
    igår när jag pratade med en barnmorska fick jag reda på vad mina 2 tidiga missfall ev kan ha bero på!!!

har sedan jag började försöka bli gravid ätit borago-kapslar och blivit gravid lätt men fått 2 tidiga missfall, båda i v 4.
    jag har ätit 2 per dag från mens och slutat när jag plussat. läste flera artiklar att borago innehåller prostaglandin som används vid kemisk abort! så jag ringde mvc där jag bor och en bm där sa att det framkallar sammandragningar som leder till att livmodern tömmer sig Gråter
    prostaglandin används även för att sätta igång en förlossning!
    fick inte reda på så mycket mer då barnmorskan inte var så insatt i boragos exakta påverkan på kroppen men hon rekommenderade inte att mixtra med hormoner och naturpreparat på eget bevåg!
    så hur bra är det egentligen att äta borago/epa-glandin efter man haft ägglossning!???
    de hittar inga som helst fel på mig så jag är rädd att mina 2 missfall beror på att jag fortsatte äta glandin enda tills jag plussade??
    eller så kanske jag bara skulle ha tagit 1 tablett per dag, inte 2??
    någon mer som fått missfall då ni ätit borago/epa-glandin???
  • Sir Bubbalots mamma

Ohh nu e de ju inte många min kvar innan de e dax för mct! Spännande!!!

Hur e de med pommis??

• 3 barns mamma84
    mct: tänker på dig massor !! spännade gumman håller alla tummar och tår det gör elias ebba och amadeus med
    Prommis: ÅÅh gumman gumman gumman hur går det har tänkt på dig och gör det än ååh hoppas du snart snusar bebbe  

Idag vaknade jag med en mkt öm och kännslig tjejmage när jag skulle gå snabbt + springa gjorde det ont och när jag tycker på den e den ap kännslig och när jag ligger ner med
    Känns som en sten i magen när man går + svullen..
    ÅÅh vad jag har detta !!
    Kan inte mensen komma den kommer banne mig när den själv vill och har LUST med !        
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • MCT79

Allt gick braaaa... Två små som växer så det knakar... De är 3-4 dagar före enligt senaste mens och han mätte flera ggr och det skiljer bara någon mm mellan dem... GLAD!!!!

• needtobreathe

Graaaaattis!!!! Suttit spänt o väntat här!! Åååh!

• 3 barns mamma84
    MCT79 skrev 2011-08-02 10:30:32 följande:
    Allt gick braaaa... Två små som växer så det knakar... De är 3-4 dagar före enligt senaste mens och han mätte flera ggr och det skiljer bara någon mm mellan dem... GLAD!!!!

JAAAAAA !!!!
    WOOOOHOOO GUMMAN FAN VAD GLAD JAG BLIR 1000 GRATTIS TILL 2 ST TICKANDE HJÄRTA !!
    HjärtaHjärta  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-08-02 10:30:32 följande:
    Wihooo, vi sa ju det! Underbart! Grattis!

Ser fram emot bilderna ikväll!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma