• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bellas7

ohh det känns så underbart idag då jag visserligen bara i v 19 men det blev verkligt. Båda jag och sambon hade tårar i ögonen när allt visade sig vara bra. Visst det lär bli jobbigt med tre men lika underbart och jag tror vi som har haft missfall och fått jobba för att bli gravida blir tacksamma och vi är så tacksamma totalt och överlyckliga. I dag är en underbar dag

• kajsalisa

Åh va härligt Leaeva. Är så glad för er skull!
    :)

• HjärtatAlicia

Vid mina tidigare graviditeter så har jag hittat en "lista" på internet där man kan följa bebis i magens utveckling nästan dag för dag.. eller iaf där det händer viktiga saker... som när vissa kroppsdelar utvecklas och när hjärtat brukar börja slå.. ngn som vet vart den finns? :)

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • kajsalisa

Googla "gravid vecka för vecka" så tror jag du får förslag på flera olika sajter. Har för mig att den på Gravid.se var ganska bra, och om jag inte har helt fel finns det en här på Familjeliv också. Kolla under Gravidverktyg i vänstermarginalen. Där kanske det finns nåt...

• FruW

Underbart leaeva!!!!!! Då är det dags att börja fundera på namn nu då ;)

• Mabaja

Flickanfin; det är inte babyvarlden.se du syftar på- gravidverktyget de har? Typ hjärtat börjar slå, embryoperioden slut, ungefärlig tid för rul, nu överlever 9 av 10 barn och såna saker?

• MCT79

Tänker på dig idag Mabaja!!

Ego, vaknade utan huvudvärk! WOOOPPPIIEHHOOOO!!!!

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • SoMa72

Mabaja, tänker också på dig idag!  Vilken tid var det?

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma