• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-08-11 21:30:05 följande:
    Oj va ni skriver!

Grattis missT

Sugarrush skönt att de släppte! Har legat halva kvällen me förvärkar här jag med! Börjat att släpps nu efter vila, 2 panodil å värmekudde på magen! Visst e de lite läskigt!!?

Mct trist att du inte hade en bra inskrivning! Hoppas hon e bättre nästa gång'
    Bra att värkarna släppte kjaam! Det är så läskigt liksom. Själv började jag oroa mig för urlöjliga saker, typ "min väska är inte packad, jag har inte laddat kamerabatterierna, så det får inte sätta igång nu!"

Undrar hur det blir inatt, kommer det börja göra ont igen tro? Isåfall ringer jag förlossningen....
    Fjärde gången gillt?
  • Sir Bubbalots mamma

Jo de e lite läskigt! Inte bara jag här som tyckte de! Mannen å svärföräldrarna tyckte nog de va mer läskigt än mig! Har inte heller packat nån väska! Känns som man kanske ska de när man kommer hem! Iaf skriva ner en lista på vad dom ska med!

Hoppas verkligen inte att du får ont i natt! Men om du skulle så tycker jag verkligen du ska ringa fl!

• sugarrush

Nä, i säng kom jag inte. Tjafsade med sambon istället, han klagade massor på att jag inte gick och lade mig tidigt, när jag nu gick och smågnällt att jag var trött...
    Men jag piggnar ju till på kvällskvisten! Dessutom är det så mkt jag vill fixa med... Äh, borde kanske lägga mig... Men är så sur just nu att jag inte har någon lust. Åh vad mogen jag låter!

• Mabaja

Sugar: jag är hittills likadan. Att jag piggnar till framåt 21 på kvällen. Fram till dess däremot är jag mer död än levande.

• sugarrush

Haha, precis Mabaja! Jag är ju dessutom ledig (till skillnad från sambon) och kan sova så länge jag vill.. Moahahaha vad skönt det ska bli! Sursambon kan gå till sitt sur-jobb och sur-sitta framför sin sur-dator hela dan!

• Mabaja

Ja den turen har ju inte jag. Jobbar nu i augusti och sen är jag mammaledig igen.
    Men wilda vaknar 6 varje morgon! Men jag försöker sova när hon gör det. :)

• sugarrush

Mabaja: Ska du jobba en månad innan nästa barn eller hur länge?

• Mabaja

Jag jobbar nu i augusti och sen jobbar jag måndagar fram till mini kommer. :)

• sugarrush

Skönt! Har du berättat på jobbet att du är preggo åter igen?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma