Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Håller alla mina och makens tummar!!! Nu SKA det gå!!

• LisaVäntar

Heja Mimmi!!! Hoppas tvillingar, nu har du väntat så länge så det är lika bra att ta två på en gång :D

• LisaVäntar

TUL idag, lillskrutt beräknad till 1550 gram, minus 8% men inom normalgränserna, skönt!! Dock rumpa ner i vecka 32, hoppas så hon vänder sig snart!!

• LisaVäntar

Hon bara mumlade lite om att man får känna nästa gång igen och om hon inte vänt sig eller det känns tveksamt till v 36 så får man in på sjukan.. Mummel, mummel.. Ungefär ;) vill varken testa vändningsförsök eller snitt så hon SKA vända sig själv innan!! :)

Vilka tummar jag håller för dig Mimmi, se till att hålla oss uppdaterade!!! Kram!

Spännande pixerpie, hoppas den vill visa och är lagom stor :) jag var helt säker på att hon redan vänt sig för flera veckor sen, trodde det var rumpan vi klämt på men tji fick jag! ;) kram!

• LisaVäntar

Småbustroll: tack :) kommer nog vara lite nervös inför nästa kontroll!!

Pixerpie: vi är väl bara några dagar från varandra? Sjukt att det kan skilja så mycket!! Låg din lill* på rätt håll? Skönt att den var inom det normala, hoppas bara du slipper gå över så du inte behöver föda en jätte :)

• LisaVäntar

Iiiiiiihhhh, så spännande, Mimmi!! :)

Tack MCT, hoppas detta är en Freja-bebis :)

Visst börjar man bli sugen på att dom ska komma ut nu, pixerpie!! Fast lite till får de klart vänta, men jag vill ju veta hur hon ser ut!! :)

• LisaVäntar

Då är vi ungefär i samma fas, lite småplock kvar bara.. Har inte satt upp sängen än, men allt finns ju hemma så det är ingen panik :) bara lite pryttlar till mig kvar sen är i redo! Ska sy lite mer sängkläder och dregglisar, men det är egentligen mest för skojs skull ;)

• LisaVäntar

Fick en liten lur på eftermiddagen, så nu är jag trevligare :)
    Ja, visst är det lycka!! Sover aldrig länge längre, men att vakna 07 och inse att man inte vaknat en enda gång gör mig lyrisk! :)

Lycka till imorgon Mimmi, jag kommer tänka på dig hela dagen!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma