Plus igen efter mf/ma
Bådar gott :-/ det var mitt första gravtecken denna gången!
Bådar gott :-/ det var mitt första gravtecken denna gången!
Hur länge ska du jobba KMW? Är så imponerad av alla som pallar efter typ vecka 30, när man börjar bli stor och tung och har svårt att sova, röra sig, koncentrera sig...
Förstår det, men skönt att det hållit sig!! Ett par veckor till nästa koll? Har det inte blött mer så kan man ju hoppas att kroppen själv absorberat upp det så det är borta sen!
Inte många dagar kvar, på onsdag är det 35+ och jag skulle gissa att det går rätt fort när jag slutar ned bricanylen.. Varit vaken 3 ggr inatt med mensvärk och sammandragningar, men det har lyckats lugna sig..
Usch och blä för tantfötter!
Grattis småbustroll! Kul att det blev lyckat!
Vecka 36 (35+0) idag!! Och sista bricanylen tagen igår så nu får vi se hur kroppen reagerar.. Varit hos bm idag, allt bra men skrutt har fortfarande rumpa ner så minsta lilla måste vi in till förlossningen så det inte hinner gå för långt!
Hur går det med blödningarna acure?
Hur mår alla andra här?
Hur långt hade du kommit? Skönt att inte känna det så mycket, de första tre månaderna är ju sådär kul annars..
Här står det stiiiiiilla! Samma sekund som jag slutade med medicinen slutade sammandragningarna och molvärken också.. Snopet!
Cat: härligt att höra att du bara mår bra :D ja, det gör väl det.. Har hon väntat såhär länge får hon vänta till efter vändningsförsöket på torsdag! Nej, jag fick en liten Viggo som föddes i vecka 22 för 1,5 år sen, man har inga levande barn..
Pixerpie: visst börjar man bli less!! Känner mig så stor och otymplig och sur.. Haha, ja det bara kryllar ju av tips men jag tror inte riktigt på det.. Färdknäppen, men det funkar inte här! Hallonbladste, massera vaderna, motion osv..
Mamma till w: spännande med flytt! När vet ni var ni tänker flytta?
Cat: fick ni Lovis efter mio?
Mamma till w: då vet ni vilken stad ni kommer flytta till iaf? :)
Pixerpie: jag har inte testat hallonbladste, men det kanske är värt ett försök då? Var hittar man det? Får vänta till efter vändningen, men SEN ska hon ut
KMW: tycker namn är skitsvårt, vi har ett som vi ska ha som tilltalsnamn med stor sannolikhet, men mellannamn är så svårt! Våra släktnamn är så fula!!
Hur mår Mimmi?
Gärna!
ska sätta igång datorn så kan jag skicka min adress (allt funkar ju inte från appen)! Du får säga vad portot blir så skickar jag det till dig!! Funkade det för dig?
Det funkade att skriva adressen, sen la sidan ner så vet inte om det kom fram.. Ser ut som ett ganska otrevligt mail med bara adressen, det är inte meningen!!