Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Skönt acure! Hoppas det håller sig lugnt så du kan få börja njuta av graviditeten igen :)

Här går det framåt! Får röra mig på avdelningen idag, eldprovet kommer i eftermiddag när jag ska gå ner till Apoteket :) går det bra får jag åka hem imorgon!! Lugn, cool doktor som bara undrade var vi bodde så det inte skulle ta alltför lång tid att åka in och sen informerade lite om vändningsförsök som vi kunde göra lite tidigare, vecka 36 sådär..
    Vi är färdighandlade, men ingenting är ju nästan uppackat! Har lovat M att ligga stilla till 35+0, men jag kan ju dirigera och får se det iaf!! Och tänk att få packa en bb-väska att ta med nästa gång!

• LisaVäntar

Tack småbustroll! fick ni hemsjukvård eller blev ni direkt utskrivna? Hoppas hon stannar till iaf 36+, då verkar de flesta slippa neo!

• LisaVäntar

3barnmamma: min erfarenhet av försenad mens utan plus är att det inte är något.. Fick så några månader när vi försökte och man hinner ju bli galen! Men alltid senast 3 veckor efter kom mensen till slut..

• LisaVäntar

Den kom? Brukar ju tyvärr vara så, men man blir ju ändå lite lättad att det inte är något fel på en!

Idag fick jag åka hem!!!! :D

• LisaVäntar

Tack!! Jag njuuuuuter gullekatten på magen, söthunden bredvid och finmannen på andra soffan, myyyyyys!!!

• LisaVäntar

Jaha, det visste jag inte här verkar det vara mer regel än undantag så man kan ju hoppas att bebis blir redo för hemsjukvård snabbt, skönare att få hem hjälpen ju!

• LisaVäntar

Det gick bra så länge det var hemmaplan är nu på förlossningen igen, vaknade med molvärk och sammandragningar. Ingen påverkan, men har fått bricanylspruta som verkar hjälpa så hoppas vi får åka hem igen i eftermiddag!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma