Plus igen efter mf/ma
Hur har det gått under dagen, acure?
Hur har det gått under dagen, acure?
Skönt att du sluppit blöda! Ta det lugnt och strunta i jobbet så länge det känns konstigt... Håller tummarna :)
Usch
hoppas det går bra ändå! Ska hålla tummarna för dig, jag har också blött väldigt mycket utan att det varit några problem, hoppas det är så för dig
Kram!!!
Jag har alltid blivit det, förra gången en veckan och med order om att om blödningen inte slutat så skulle jag ringa och bli sjukskriven mer, denna gången blev jag sjukskriven 2 veckor direkt för en mindre blödning.. Lycka till!!
Hur går det acure??
Underbart, vad lättad jag blir!! :) håller tummarna för att det håller sig lugnt och att du kan få bli sjukskriven lite.. Kram!
Hjälp, blir nog snitt inatt! Ligger och kniper för glatta livet, har fått 7000 olika mediciner men hon vill bestämt ut.. Mår bra, snitt pga rumpa ner.. 32+6 om en timme!
Ny vändning; denna doktor tror att hon kan stanna åtminstone några dagar, kanske veckor. Så nu har jag ÄTIT!!! Himmelrike efter nästan 36 timmar!!! Omänskligt att svälta en så länge.. Blivit av med dropp och ctg också, så skönt! Lite mer relaxad inställning nu, händer det så händer det, och det funkar fast jag ätit.. Så på bättre humör trots att ingen bebis kommit ut!
Tack alla förresten och grattis acure!!