• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84

mct: Hoppas det blir bättre men jag forstår att du är rädd

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-08-14 16:43:32 följande:
    Tillbringar söndagen på förlossningen. Har sammandragningar och fått bricanylspruta nu. :( så rädd att det inte kommer att gå vägen :((
    Kram till dig!
     Är du i v 20 nu? Bor du i "rätt" landsting ifall de vill ut tidigt?
  • Labolinas
    Tillbringar söndagen på förlossningen. Har sammandragningar och fått bricanylspruta nu. :( så rädd att det inte kommer att gå vägen :((

Ta hand om dig, fy vad obehagligt! Säger som Kjaam - vila, vila & åter vila!!
    ~Carpe Diem~
  • 3 barns mamma84
    Förlåt flickor om jag tar detta upp Gråtermen jag är så rädd att jag inte är gravid.
    Visst har jag molvärk sen halva juli och aug o så men mina flytningar har tagit slut typ men tappen är fortfarande stängd bim+11 idag men jag vågar inte testa mig
    Jag vill boka tid i morgon hos läkaren för o göra test men jag vågar inte se sanningen om att det kan vara neg
    Har molvärk men det kan lika gärna vara mensvärk men varför kommer den då inte och varför öppnar tappen inte sig.
    Ingen illamåände men det är okej.
    Men jag vet fan alltså längre
    Ibland känns det som om det kunde vara någon där inne men jag vågar inte hoppas mer då flytningarna är borta.
    Kissar lite oftare nu men det kan vara vatten o cola jag dricker :-/ vet fan
    Känner mig inte gravid bara.
    Men jag MÅSTE ringa läkaren imorgon ska lämna ebba för första skoldagen imorgon kl 08.20 och sen kan jag ringa läkaren eller gå dit till dom o få tid NU undrar jag måste jag kissa morgon urin då jag passerat eller kan jag bara kissa där utan morgon urin ?         
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Sir Bubbalots mamma

Imorgon har jag TUL.. ska bli mysigt att se Pyret igen! Tror ni vi har bättre tur denna gången å de går å se rumpan å ansiktet på den?

• Sir Bubbalots mamma
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-14 17:14:12 följande:
    Förlåt flickor om jag tar detta upp Gråtermen jag är så rädd att jag inte är gravid.
    Visst har jag molvärk sen halva juli och aug o så men mina flytningar har tagit slut typ men tappen är fortfarande stängd bim+11 idag men jag vågar inte testa mig
    Jag vill boka tid i morgon hos läkaren för o göra test men jag vågar inte se sanningen om att det kan vara neg
    Har molvärk men det kan lika gärna vara mensvärk men varför kommer den då inte och varför öppnar tappen inte sig.
    Ingen illamåände men det är okej.
    Men jag vet fan alltså längre
    Ibland känns det som om det kunde vara någon där inne men jag vågar inte hoppas mer då flytningarna är borta.
    Kissar lite oftare nu men det kan vara vatten o cola jag dricker :-/ vet fan
    Känner mig inte gravid bara.
    Men jag MÅSTE ringa läkaren imorgon ska lämna ebba för första skoldagen imorgon kl 08.20 och sen kan jag ringa läkaren eller gå dit till dom o få tid NU undrar jag måste jag kissa morgon urin då jag passerat eller kan jag bara kissa där utan morgon urin ?         
    Spara morgon urinet så e du på säkra sidan!
  • FruW

Leaeva jag håller alla tummar o tår för att det inte ska vara någon fara!!!!

• Safireee
    Ånej, vad jobbigt! Hoppas att allt är bra och att de stannar kvar i magen ett tag till! Tänker på dig! {#emotions_dlg.flower} 
  • Safireee

Håller tummarna för dig imorgon 2 barnsmamma! {#emotions_dlg.flower} Symptom kan ju komma och gå, så det är säkert inget konstigt i så fall. Om du kan spara morgonurin så är det ju bra, men du är väl ett antal dagar över BIM nu, så det borde synas om du bara väntar några timmar kan man ju tycka. 

• FruW

2barnsmamma, jag tror du får ta ett test är jag rädd, så vet du sen. Är ju onödigt att lägga energi på att oroa dig över något du inte vet. Testa, annars kan du ju planera hur du ska förföra mannen nästa gång ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma