• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-14 19:11:51 följande:
    kjaam safireee mimmi : Har omöjligt att kissa på morgonen då jag inte har något att kissa i om jag ska lämna kisset.
    Sen ska ebba vara på skolan första dag kl 08.20 och uppropet börjar då och slutar kl 12.00 ca läkaren öppnar kl 09.00 och jag har ingen mobil så ringa kan jag inte.
    Kan bara gå dit och fråga om en tid.
    Och då om jag kissar kl 07.00 ca kan jag hålla mig antal timmar hoppas jag och man säger ju att vänta 4 timmar så kan man testa sig för det blir som morgon urin då.
    Så det borde väl gå + att man passerat tiden.
    Jag vet ju det kommer vara neg då jag har inga förhoppningar.
    Sambon har kalla fötter nu igen igår sa att att man misstänker att jag är gravid och sa inget om abort men NU snackar han om hur många dagar man äter abortspiller JAG kan inte göra abort JAG KAN INTE DET Gråterblir så jävla less !!
    Ibland önskar jag att det inte var något utan bara jävla sen mens men ändå vill jag så ja jag vet inte jag får bara testa mig och om det är neg bara koppla av om det är + så får jag ta mitt pick o pack o dra för abort vägrar jag att göra
    Att få MA är skita jobbigt hur fan är abort då ?? likom           
    Jag måste bara... om du är på bim+11 spelar det knappast nån roll om det är morgonurin eller inte. Kissa hos doktorn säger jag. :)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Evve81

Leaeva: Skönt att tappen var opåverkad. Nu får du ladda hemma med filmer och saker att göra i sängen och se till att mannen passar upp dig ordentligt!!!!! Hoppas allt går bra nu och att det är lungt tills de kan komma ut!

• Sir Bubbalots mamma

Så då va dagens BM besök avklarat. å allt såg fiint ut. Nu börjar väntan till TUL kl 18.30 idag.. Hmm om man skulle sova lite så tiden går fortare.. Så trist här hemma nu när maken jobbar igen!

• Mmmbop

Leava: Vad skönt att allt verkar ok! Hoppas sammandragningarna slutar. Har en bekant som har en blogg. Hon fick trillingar för något år sedan, http://sandrastre.blogg.se/ kanske kan vara intressant läsning.

• Sir Bubbalots mamma

Nu har vi varit på TUL! Å vi fick Äntligen veta vad som gömmer sig där inne!
    De e en Theo!! Vi e så glada!

Nu ligger dock han på tvären. Imorse låg han med huvet neråt och på förra ul så sa hon att han låg med huvet neråt å kommer inte flytta sig för där e inte plats å att jag bara inbillat mig att jag känt han ligga på tvären 2dagar innan. Men nu e jag säker på att jag kännt rätt..

Blir en liten sak med. eller ja normal stor. vägde idag 2kg å e beräknad till 3.3kg på bf. fortfarande 9% under kurvan dock.

Bilder kommer snart ska bara fixa till dom! Maken har skannat in alla som en stor bild nämligen! 

• MCT79

Vad roligt Kjaam! Grattis!

leaeva, jag hoppas allting fortfarande går bra för dig??

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • sugarrush

Grattis Kjaam till en liten Theo! Vilka underbara nyheter!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma