• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush

MCT du är en fighter! Dina barn skulle bara veta vad du genomgår för deras skull! Du är såååå stark och sjukt grym! Du ska vara solt över dig själv!

• Mmmbop

Skönt att allt verkar börja bli bättre MCT! Nu får det väl coola ner sig lite för dig tycker jag!

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-09-01 22:32:29 följande:
    MCT du är en fighter! Dina barn skulle bara veta vad du genomgår för deras skull! Du är såååå stark och sjukt grym! Du ska vara solt över dig själv!
    Hjärta  Dom får läsa det här sen. ;)
    Mmmbop skrev 2011-09-02 08:22:19 följande:
    Skönt att allt verkar börja bli bättre MCT! Nu får det väl coola ner sig lite för dig tycker jag!
    Lugnt såhär långt idag... yähj! Hur mår du Mmmbop? (tänker på den där sången när jag läser ditt nick... med Hanson...  Mmmbop!)
    Väntar tvillingar! 14+4 idag!
  • Sir Bubbalots mamma

Här e en som blivit inlagd! Förmodligen till pyret gör entré! Pyret va stressad å jag för sjuk för att va hemma! Han låg på 180-192 i puls i över 20min innan de fick mig smärtlindrad å få ner febern!

• 3 barns mamma84
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-02 13:11:09 följande:
    Här e en som blivit inlagd! Förmodligen till pyret gör entré! Pyret va stressad å jag för sjuk för att va hemma! Han låg på 180-192 i puls i över 20min innan de fick mig smärtlindrad å få ner febern!

Men gumman vad är det du skrivet !! Shit låter ju allvarligt ..
    Hur är det med dig nu ?
    1000 krammar till er  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ trebarnsmamma84.bloggagratis.se/
  • Safireee
    kjaam: åh vad obehagligt! Hur är det med dig? Skönt i alla fall att de kan ha koll på din bebis när du ligger inne. Hoppas du mår bättre snart! {#emotions_dlg.flower}
  • Labolinas
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-02 13:11:09 följande:
    Fy, det lät inte roligt! Men bra att de har koll på både dig & bebben nu! Kram från mig!
    ~Carpe Diem~
  • Sir Bubbalots mamma

De e rätt skönt att va inlagd även om de e trist! Har ju så ont så de e bra att få hjälp! Ka inte äns gå på toa själv nu! Med piller i kroppen!Maken kan ju inte va hos mig hela tiden! Hade 39,7 i temp när vi kom in! Min kropps sätt att reagera på smärtan! Nu e den nere tack vare medicinen å mina sd e borta! Har inte sovit på 2 nätter heller så de gör väl sitt!

Har ett fint rum med balkong å egen tv! Dock en 2 pers sal! Men hon som låg här fick akut snitt när vi kom så nu e jag ensam! Maken e å hämtar grejer till mig!hade Inge väska med mig! Så jag får hit min dator! Kan surfa å kolla på film! Har ju 29dagar kvar men hoppas på mindre! 9dagar till 37+0 så jag hoppas på att dom hjälper mig får ut pyret då!

Kram

• Mmmbop
    MCT79 skrev 2011-09-02 08:57:16 följande:
    Mmmbop skrev 2011-09-02 08:22:19 följande:
    Lugnt såhär långt idag... yähj! Hur mår du Mmmbop? (tänker på den där sången när jag läser ditt nick... med Hanson...  Mmmbop!)
    =) Det är från den låten, vart less på att komma på bra nick så bara skrev jag så och det vart godkännt =) Haha... Nåja det spelar ju inte så stor roll.

Jag mår bra, bättre än på länge idag faktiskt, inte så åksjuk och illamående har jag inte varit på hela dagen. Dessutom har jag börjat få ett litet, litet put under naveln! Så det är nog bara så att jag nu hamnat i dom där spökveckorna =) Eller så mår jag risigare imorgon igen =) Vem vet...

Skönt att du mår bra idag!! Nu får det vara för att stanna tycker jag!

Kjaam: hoppas du får ordentlig hjälp nu då! Och att bebisen får komma ut snart!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma