• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-02 14:24:39 följande:
    De e rätt skönt att va inlagd även om de e trist! Har ju så ont så de e bra att få hjälp! Ka inte äns gå på toa själv nu! Med piller i kroppen!Maken kan ju inte va hos mig hela tiden! Hade 39,7 i temp när vi kom in! Min kropps sätt att reagera på smärtan! Nu e den nere tack vare medicinen å mina sd e borta! Har inte sovit på 2 nätter heller så de gör väl sitt!

Har ett fint rum med balkong å egen tv! Dock en 2 pers sal! Men hon som låg här fick akut snitt när vi kom så nu e jag ensam! Maken e å hämtar grejer till mig!hade Inge väska med mig! Så jag får hit min dator! Kan surfa å kolla på film! Har ju 29dagar kvar men hoppas på mindre! 9dagar till 37+0 så jag hoppas på att dom hjälper mig får ut pyret då!

Kram
    Åh gumman, hoppas du inte behöver ligga där alltför länge! Skönt att du gillar det, jag tror jag också hade tyckt det var lite skönt att ligga inne, men inte alltför länge, då hade man nog blivit rastlös. Bra att de har koll på bebben i magen,  och hoppas du får chans att vila lite nu.

Kan tipsa dig att ladda hem serien Mad Men, om du behöver lite tidsfördriv, skitbra verkligen, jag har fastnat totalt i den serien!

Jättekram!
    Fjärde gången gillt?
  • Bellas7

Kjaam FUSK du vi hade ett avtal tillsammans. Nu är det bara jag och winston hemma ju.
    Hoppas verkligen du mår bättre och att de sätter igång dig innan för 29 dagar på sjukhuset lär bli drygt. Och hemsk mat är det Stor stor kram gumman

• sugarrush

Leaeva, hur är det med dig och Winston?

Fjärde gången gillt?
  • Sir Bubbalots mamma

Leaeva fast jag har bara bytat soffan mot en säng! Så vi kan hålla varandra sällskap ändå! ;) ligger här å inspekterar taket för att se om jag kan hitta en kompis till mig jag med!

Sugar ja alltför många dagar då blir man rätt less på de! Men just nu känns de bra! Kommer hata nätterna dock! Inte van vid att sova utan maken!

Kramar till er alla ni Goa tjejer här inne

• Bellas7

MCT har läst ikapp nu. Vad hemsk upplevelse fyy. Skönt att gick bra

Sugar jodå här rullar det på i sängen. Vi äter godis, tittar på tv och löser korsord. Har BARA 37 dagar till vecka 28. Så det är inte drygt alls. Haha hur mår du? Vilken vecka är du i?

• sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-09-02 15:44:42 följande:
    MCT har läst ikapp nu. Vad hemsk upplevelse fyy. Skönt att gick bra

Sugar jodå här rullar det på i sängen. Vi äter godis, tittar på tv och löser korsord. Har BARA 37 dagar till vecka 28. Så det är inte drygt alls. Haha hur mår du? Vilken vecka är du i?
    Gött! Suduko är ju kul också! Har du en iphone kan du ladda ner wordfeud och spela alfapet med andra kompisar som har iphone!

Jorå, jag är på 36+2 just nu, alltså i vecka 37. Helt overkligt! Och bara fyra dagar kvar på jobbet.....
    Fjärde gången gillt?
  • Bellas7

Kjaam hur är det? Ligger du på en plast säng på sjukhuset. Du fuskar inte väl utan bara ligger ner.

Här är det söndag och veckan gått. Skoj ny vecka i morgon och jag då 23 fulla. Bra jag börjar faktist hoppas lite nu. :) 35 dagar till vecka 28+

• Sir Bubbalots mamma
    Prommis tack:) kram

leaeva Jo de går sakta frammåt. Ligger här i min säng jag lovar. fast jag har en fancypancy säng med el hiss å olika inställningar å grejer.. satt upp i hela 20min igår i en förtölj för att äta pizza annars e de sängen som gäller här.  Har sån jäääääävla mensvärk har haft sen i fredags kväll.. Trots citodon.  Fördriver dagarna med att spela Sims på fejjan som en annan nörd.

Härligt med ny vecka. Jag bytar på lördagar enligt mina appar. men bm här upplyste mig om att jag byta enligt dom på söndagar. Men henne lyssnar jag inte på. fattar ändå knappt va hon säger.. hon e dansk :-P 

Hur har winston de?    
  • MCT79

Måste gnälla lite... blev ju akut förkyld från ingenstans natten till fredag.. nu har min astma kukat ur fullständigt (ursäkta ordvalet..) och jag får duscha hett sådär 30-45 minuter några ggr om dan för att ens få loss slemmet..

Har för mig att genomskinligt slem= virus och att gulgrönt = oftast bakterier...  jätteläcker gulgrön nyans på det jag får upp... ska jag behöva söka sjukvård för det här också?!

Jag hör nästan ingenting och har börjat få ont i båda öronen nu.. mest höger.... har en burk rinexin nere i källaren och enligt fass ska den vara okej men är det nån som VET?

Väntar tvillingar! 15+0 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma