• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bellas7

Haha ni lär såå få pojkar :)

Winston är enligt gubben, en liten kaffe fläck.

Jag måste bara berätta om mitt sovrum, mitt allt. Det är på 40 kvadrat och en stor himla säng, heltäckningsmatta, 11 fönster, en stor garderob, en fåtölj, ett runt bord med fyra stolar i hög glans, en 42 tum tv på väggen, en äcklig liten spindel i taket som är efter winston jag bara vet det. (bordet är inflyttat i rummet efter sängläge) Ok det känns stort och är det oxå kanske. Men vi har ett hus på 340 kvadrat.
    Nu är det så att i kväll kommer mina föräldrar och syskon och ska laga mat. Då vi är 16 pers så känner jag kanske inte riktigt sugen att ha alla i mitt sovrum, så efter en stunds diskuterande har mitt pappa bestämt att de ska då flytta in det stora matbordet i sovrummet. Helt sjukt. Och jag e arg.

Va fasen vi har liksom en stor soffa bredvid matbordet jag kan gå ... Shit vad jag är trött på detta haha Hela huset men vi ska trängas i sovrummet. Fasen vi kan ju bo i en etta men alla barnen :)

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-09-09 13:00:14 följande:
    Haha ni lär såå få pojkar :)

Jag måste bara berätta om mitt sovrum, mitt allt. Det är på 40 kvadrat och en stor himla säng, heltäckningsmatta, 11 fönster, en stor garderob, en fåtölj, ett runt bord med fyra stolar i hög glans, en 42 tum tv på väggen, en äcklig liten spindel i taket som är efter winston jag bara vet det. (bordet är inflyttat i rummet efter sängläge) Ok det känns stort och är det oxå kanske. Men vi har ett hus på 340 kvadrat.
    Nu är det så att i kväll kommer mina föräldrar och syskon och ska laga mat. Då vi är 16 pers så känner jag kanske inte riktigt sugen att ha alla i mitt sovrum, så efter en stunds diskuterande har mitt pappa bestämt att de ska då flytta in det stora matbordet i sovrummet. Helt sjukt. Och jag e arg.

Va fasen vi har liksom en stor soffa bredvid matbordet jag kan gå ... Shit vad jag är trött på detta haha Hela huset men vi ska trängas i sovrummet. Fasen vi kan ju bo i en etta men alla barnen :)
    Uj, inget dåligt sovrum och inget dåligt hus! Kan du inte lägga upp en bild på sovrummet förresten? Då har vi lättare att sätta oss in i hur du har det om dagarna, sen vill vi gärna se Winston.

Puh, låter ju skitjobbigt om de släpar in matbordet där Hoppas du kan övertala de övriga om att du kan ta dig till soffan istället.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-09-09 13:00:14 följande:

Winston satt väl i taket? Hur får man en kaffefläck i taket? Förklara det för mig, du som har så bra tankar på hur allt hänger ihop...

Vad sött av din pappa som tänker flytta in hela möblemanget in i sovrummet.. fast jag fattar att du blir asirriterad, skulle jag också blivit! Föräldrar kan verkligen göra en totalt galen!!!

Fjärde gången gillt?
  • needtobreathe
    Telge;

Blev jag arg för att du svarade på inlägget till Skruttis? Nja, de har du nog fått om bakfoten hurru du :) Jag svarade bara att jag inte visste hur andra gör, men att jag har planerat hur jag ska lösa de om jag vill träna. That's it.
  • Bellas7

Sugar jag har har ingen aning om hur winston hamnade där. Jag har ett litet fel i huvudet efter universitet tiden, jag läser alla möjliga konstiga böcker. Gärna om kön bestämning, stamcellsbevaring osv tycker det är intressant att läsa om sådant man inte tror man kan kontrollera.

Jag har en teori hur han hamnade där, det kan vara så att efter några glas vin så vill jag ha kaffe och spiller ut det eller helt enkelt sambons fel hehe

• Bellas7

Försöker lägga upp en bild på winston och det funkar inte f.n f.n nu är han ju ren och kammad :(

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-09-09 14:22:33 följande:
    Försöker lägga upp en bild på winston och det funkar inte f.n f.n nu är han ju ren och kammad :(
    Haha, gumman du är så j-a rolig! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-09-09 14:22:33 följande:
    keep trying!!  340 kvm! OMFG! Lite avis... iaf till det blir dags för städning... men Winston kanske extraknäcker som tjänstefolk?
    Vårt hus är 68+60 kvm.... därför blir det inga fler barn än de som är på gång...=))

Jag hade gjort en kupp om jag var du... förflytta dig till soffan innan de hinner flytta bordet... Demon
    Väntar tvillingar! 15+5 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma