• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bellas7

Kjaam. Vaaa du har väl inte sammandragningar ... Nej nej nej du har flera veckor kvar. Fyy gumman
    ;)men vad spännande :) har du öppnat dig :)

• Sir Bubbalots mamma

haha nä inga sd när dom gjorde kurvan. har dock haft förvärkar under veckan men inte så mycket! de e bara pyret som levde loppan i magen.. hans puls va uppe flera ggr på 190 men sen när han somna så gick de ner fint igen! Bara han som hade gymnastiska övningar!

Gör ctg morgon å kväll nu när man ligger inne..lite mysigt!:) 

Veckor kvar? pfft här ska bli bebis nästa vecka! Vräkning ska de bli! hihih

Hur e de med dig å dina loppor?         

• Bellas7

Jodå fortfarande hög som ett hus i sängen, börjar ta lite på humöret nu. Men de är busiga och verkar må bra. 32 dagar kvar till fulla 28 veckor sen kommer jag nog slappna av lite :)

Hmm kanske de efter ett anonymt samtal tycker att du kan klara några veckor till innan vräkning hehe

• Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-09-08 21:19:51 följande:
    Jodå fortfarande hög som ett hus i sängen, börjar ta lite på humöret nu. Men de är busiga och verkar må bra. 32 dagar kvar till fulla 28 veckor sen kommer jag nog slappna av lite :)

Hmm kanske de efter ett anonymt samtal tycker att du kan klara några veckor till innan vräkning hehe
    32dagar går ju fort ska du se.. :) du e hemma iaf.. de e ju skönt.. fast jag har en plats här sidan om mig! ;)

• Bellas7

Försök inte usch tanken skrämmer mig, det e drygt redan att ligga hemma. Tänk 9 veckor på sjukhuset innan förlossningen uschhh

Ja hoppas 32 dagar går väldigt fort :)

• telgebo

Kan inte se några värkar på den där CTG bilden? vad ligger du inne för kjaam?

Mitt fjärde underverk är beräknat att födas om 45 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-09-09 00:14:40 följande:
    Kan inte se några värkar på den där CTG bilden? vad ligger du inne för kjaam?
    Hon skrev att hon inte hade några värkar/sd när bilden togs o CTG gjordes, de va bara hennes bebis som levde loppan, läs om läs rätt ;)
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-09-09 00:23:51 följande:
    Hon skrev att hon inte hade några värkar/sd när bilden togs o CTG gjordes, de va bara hennes bebis som levde loppan, läs om läs rätt ;)
    Inlägget var till Kjaam inte dig
    Mitt fjärde underverk är beräknat att födas om 45 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-09-09 00:24:59 följande:
    Inlägget var till Kjaam inte dig
    .... I rest my case
  • telgebo

Har fått skitont i underlivet så här ont hade jag inte när bebis låg med huvudet ner och nu har jag ont som fan och så har bebisen lagt sig på snedden, har 3 veckor på mig att få den rätt annars blir det vändningsförsök.

Mitt hB har sjunkit mer och tar även av mina fettreserver inte gått upp nåt ännu i vikt och så ska nu få järndropp.

Haft heltiskt vecka med tapetsering och målning i hela lägenheten typ och 2 förlossningsinfo kvällar och massa annat

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma