• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo

Ni är otroliga lämnar denna tråd inte en kommentar om min bebis när jag är orolig

Mitt fjärde underverk är beräknat att födas om 45 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-09-09 00:29:22 följande:
    .... I rest my case
    Du skriver till skrutnoprpan blir sur när jag kommenterar det och nu behandlar jag dig på samma sätt så det är dn egen medicin jag ger tillbaka. Du kanske inser hur sjukt s ystemet är på ett diskussionforum va när du skapar egna regler.

Nu lämnar jag denna tråd för här får man ju noll, här är jag orolig för bebis när den inte rörde sig och inte en kommentar om det så hejdå på er.
    Mitt fjärde underverk är beräknat att födas om 45 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
  • Mmmbop
    telgebo skrev 2011-09-09 00:40:03 följande:
    Du skriver till skrutnoprpan blir sur när jag kommenterar det och nu behandlar jag dig på samma sätt så det är dn egen medicin jag ger tillbaka. Du kanske inser hur sjukt s ystemet är på ett diskussionforum va när du skapar egna regler.

Nu lämnar jag denna tråd för här får man ju noll, här är jag orolig för bebis när den inte rörde sig och inte en kommentar om det så hejdå på er.
    Jag kommenterade.
  • Sir Bubbalots mamma
    telgebo skrev 2011-09-09 00:14:40 följande:
    Kan inte se några värkar på den där CTG bilden? vad ligger du inne för kjaam?
    Nope inga värkar som sagt! Bara loppan som levde rövare..

ligger inneför svåra foglossningar  
  • plutten02

Både igår och idag har jag haft och har sjukt illamående... Har sån konstig träningsverk i magen. Verken sitter i höjd med naveln. Jag väntar på mensen som ska komma söndag eller måndag.

Men kan man ha sån här träningsverk om man är gravid`???

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-08 16:54:35 följande:
    Skuuuutskär.... då är vi ärkerivaler alltså...ack ack... ;)
    Pfff, är vi väl inte? Är inte det mellan Gävlebor o Tierpsbor eller? Vi skutskäringar gick ju antingen i Tierp eller Gävle, alltså kan vi INTE vara rivaler Cool Sen bor ingen av oss kvar iaf

Hur mår du idag då? Och hur gick bikarbonattestet?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-09 08:52:17 följande:
    Pfff, är vi väl inte? Är inte det mellan Gävlebor o Tierpsbor eller? Vi skutskäringar gick ju antingen i Tierp eller Gävle, alltså kan vi INTE vara rivaler Cool Sen bor ingen av oss kvar iaf

Hur mår du idag då? Och hur gick bikarbonattestet?
    Jag vet att det var bråk mellan tierpare och skutskärsbor när jag gick på gymnasiet... men det var nog mer mellan individer. ;)

Gjorde om det i morse! 2 tsk bikarbonat och 2 tsk urin och rörde snabbt. Nada. Absolut ingenting.

Tyvärr föll min kontrollgrupp bort då min dementa sambo smygkissade innan jag vaknade! Dålig stil....
    Väntar tvillingar! 15+5 idag!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-09 08:54:32 följande:
    Jag vet att det var bråk mellan tierpare och skutskärsbor när jag gick på gymnasiet... men det var nog mer mellan individer. ;)

Gjorde om det i morse! 2 tsk bikarbonat och 2 tsk urin och rörde snabbt. Nada. Absolut ingenting.

Tyvärr föll min kontrollgrupp bort då min dementa sambo smygkissade innan jag vaknade! Dålig stil....
    Du ser...

Wihooo!

Tycker kontrollgruppen kan kissa snart igen, spelar nog ingen roll om han gör det lite senare.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-09 09:02:46 följande:
    Du ser...

Wihooo!

Tycker kontrollgruppen kan kissa snart igen, spelar nog ingen roll om han gör det lite senare.
    Körde iväg honom på en gång! Cool
    Väntar tvillingar! 15+5 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma