Plus igen efter mf/ma
Usch vad jobbigt Lisa! Håller tummarna för något utav det då!
Tack för kramen mamma till w!
Usch vad jobbigt Lisa! Håller tummarna för något utav det då!
Tack för kramen mamma till w!
Härligt lisa!!
Lisa det är uppochner, snabba vändningar mellan hopp och förtvivlan... Hade telefontid med en läkare i veckan, och efter det ser utsikterna att få biologiska barn lite mörkare ut.. Eller iaf att det är mer bråttom! Känns tungt då vi ju inte gjort något annat i över tre år nu..
Så vi har börjat kika lite på alternativ. Vi är redan medlemmar i en adoptionsbyrå, mest bara för att än så länge... Men sen jag började i de här trådarna har ju alla antingen fått sitt barn, snart ska ha eller är inne på syskon, så det verkar ju kunna säga något om vår (min) fertilitet....
Hur mår du?
Kram!
Lisa nej utredarna för adoption vill att man är klar med försöken att få biobarn innan man påbörjad utredning för att adoptera... Vet att en del kör dubbelt, men tror att det ligger en del i att vänta med... Som de förklarade här där jag bor vill man att se blivande föräldrarna ska ha de bästa förutsättningarna under utredningen, och det tror de inte att man har om man fortfarande kör med Ivf..
Tror absolut att kärleken till barnet inte har med vägen det kommer till oss att göra
Pixerpie läkaren grundade det på
att jag reagerade så svagt på stimuleringen, denna gång hade jag ganska höga doser från början. Han var också rädd att kroppens förmåga försämras fortare, dvs äggreserven töms snabbare än normalt, därför tyckte han att de kunde göra ett undantag för oss... Vi får se vad de beslutar, men det känns tungt!
Jag håller tummarna!! Kram
Härligt!! Kram
Åh vad spännande Lisa!!! Jag ska tänka på er i morgon, tänk att er dotter äntligen kommer i morgon!
Nu har vi äntligen fått besked från kliniken, dom ger oss dispens så vi får börja en ny behandling och spara vårt embryo i frysen så länge.. Planerad spraystart är v 4 och äp v 8.
Stor kram från mig
Åh vad härligt! Stort grattis Lisa!!!!!
Åh äntligen Lisa, stort grattis till er båda! Vilket fint namn ni har valt!
Disturbed jag tänker på dig, många kramar från mig!