Inlägg från: M I M M I |Visa alla inlägg
  • M I M M I

Plus igen efter mf/ma

Tack odetta - nej ingen prednisolon, mina dr har inte "trott" på det.. Jag har ett gäng tabletter hemma, men har inte testat. Är osäker på doseringen och hur/när man ska börja. Funderar på att ta ett snack med ngn läkare igen, vet inte vem bara..

Ska ringa till kommunen på måndag och kolla när nästa föräldrakurs för adoption börjar och anmäla oss till den

Tack för kramarna<3

• M I M M I

Tack för ert stöd, fina ni! Jag har trots allt haft en bra kväll, var iväg några timmar på möhippa för en vän, åt gott, skrattade

• M I M M I

Stort grattis kmw och välkommen till världen Jack!

Kram från mig

• M I M M I

Stort lycka till i morgon Oddetta!!! Ska tänka på er och kommer vänta spänt på uppdatering!!

Lisa - det är ok med mig, faktiskt.. Fast grät på luciafirandet på jobbet idag, så hormonerna spökar.. Har dragit i några trådar så det är skönt!

Kramar från mig

• M I M M I

Lisa ja, eller konstaterat... "mensen" kom, så... Men snart är den över, skönt!! Har pratat med en dr i måndags, han lovade att vi skulle ta en diskussion om fragmin vid nästa plus, lät inte alls omöjligt att få det av honom, så det känns bra. Eller bra och bra, en spruta om dagen.., :-/ prednisolon hade hm ingen erfarenhet av så där är det svårare...

Ska träffa en annan dr i morgon, får se vad han säger. Var hos en kinesisk läkekunnig akupunktör idag, ska dit på måndag och sätta nålar... Har bokat ett infosamtal med de i kommunen som gör adoptionsutredningar och i kväll ska vi anmäla oss till föräldrautb för adoption...

Så ja-det kan hända att det kommer röra på sig åt ngt håll iaf, skönt!!

Hur mår ni?

Kram

• M I M M I

Tack mamma till w, häftigt! Tänk om set kunde funka för oss med! Hade hon tidiga eller sena mf, vet du det?

Hur går set med stackars W?

Kram

• M I M M I

Nej fyyy lilla gumman jag hoppas set snart går över!!! Det går inte att leka bort rädslan?

Stor kram

• M I M M I

Vet du vad det var din kompis fick förresten?

• M I M M I

Grattus ODD här med!! Hon är så fin! Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma