Inlägg från: M I M M I |Visa alla inlägg
  • M I M M I

Plus igen efter mf/ma

Listeria är väldigt ovanligt acure, så det är det nog inte! Särskilt när du är gravid och inte äter riskprodukterna... En influensa på ingång kanske? Hoppas du snart mår bättre och får bra svar från vc! Hur har det gått med dina blödningar?

Sanna jag beklagar dina mf efter mina har det gått olika snabbt att bli gravid igen, skrapades för lite drygt ett år sedan efter ett ma i v 8, blev gravid igen cykeln efteråt. Blev ett nytt ma i v 9, fick cytotec i januari och har inte blivit gravid efter det. Har gjort en Ivf utan resultat nu i höst. Håller tummarna för dig!

• M I M M I

Stort stort grattis pixerpie!!! Kram från mig

• M I M M I

Grattis Småland! Vad härligt mamma till W!

Kram från mig

• M I M M I

Tack så mycket mamma till W och kmw- det känns helt overkligt!!! Testnojjan har nått mig, så klart, och oron för ytterligare mf, men jag försöker hitta glädjen med, vi har ju kämpat så länge för det här nu!!

• M I M M I

Tack småland! Ja svagt, men fick gravid 1-2 på cb dig i morse, så ngt är det iaf.. Bim -2 idag, så det är tidigt tidigt...

• M I M M I

Är du säker på det?

Jo det får jag, har jag fortfarande plus på torsdag (bim) ska jag ringa min dr. Men jag tar trombyl och progesteron redan nu...

• M I M M I

Tack mamma till w- Messi många tummar borde jag ju ha en chans...

MCT jo...

• M I M M I

Tack vad fina ni är!!! Är mitt uppe i överdoserandet av gravtester, analys av symptom/brist på dessa och ett evigt springande till toan för att kolla om blodet har kommit...

Men - lyxproblem! Är ett år sedan senaste plusset visade sig, så det känns fantastiskt också

• M I M M I

MCT kan inte ladda upp bild från mobilen ju

Kolla i tråden "svag plus eller spöksträck..." ligger under planerar barn, gravtest..

Men kan lägga in bild här i kväll om ni vill se

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma