Inlägg från: M I M M I |Visa alla inlägg
  • M I M M I

Plus igen efter mf/ma

Tack fina Cat, vad gullig du är!!

Ja det verkar så på mina tester iaf, har bim i morgon och är såå nervös över att blodet ska komma eller att testet ska vara blankt i morgon bara för att..

Men testade precis så det tror jag kanske inte att det är..

Det kom spontant mitt emellan 2 behandlingar! Jag som hade gett upp hoppet om att vi skulle kunna lyckas på egen hand...

• M I M M I

Tack Björns!!

Tjejer jag behöver er hjälp nu - hur fasen överlevde ni de här veckorna? Testmanin har löpt amok (1 test i gårkväll, 2 i morse - 1 cb och ett TL), och oron börjar komma. Jag har ju ingen annan sanning än att det blir mf.. Så vad är era tips för att jag inte ska bli galen?

Kram

• M I M M I

Åh ni är så kloka!! Jag börjar ana att det är en smart strategi att kasta testen, men jag har 3 apotek inom 100 m från jobbet, så det är lätt att falla dit igen... men helt klart så ökar ju bara oron!

Har 2 digitala hemma som jag tänkte ta om ett tag, fick 1-2 i tisdags, bim i dag, mot helgen tror ni att jag kan få 2-3 då? När är säkrast att testa för att det då SKA vara 2-3?

Sen får testandet vara över! Med mitt senaste ma hade jag jättestarka plus i slutet, men det dig ju ändå.

I v 8 konstaterade vi ma, då hade vi varit på Vul dan innan nyår och sett hjärtslag...

Ringde min ena dr om att få recept på mer progesteron, och de frågade om jag ville boka ett Vul. Jag vågade inte, utan får återkomma senare om jag vill. Men blir inga Vul innan v 7, om det inte händer ngt, orkar inte med all osäkerhet som de tidiga har skapat hos oss innan, t ex vi ser en hinnsäck men inget mer... Så blir det Vul kommer jag vara i v 8-9 ngnting, och då bör man ju kunna se hjärtslag...

• M I M M I

Nej jag tror inte det.. Några i Gbg iofs, tar en timma ca till mig. Men hot över webben funkar det med

• M I M M I

Deal! men bara så du vet blir det ett cb dig i helgen...

• M I M M I

Ok, jag lovar! Vill ju inte få spö, brudarna från Götet är inte att leka med!

• M I M M I

Ajajaj... Jag är heeeeelt ensam hemma hela dagen o kvällen i morgon. Har ett eller 2 stickor från tl, och 2 cb dig. Hur fanken ska detta gå?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma