• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Evve81
    MCT79 skrev 2011-10-02 10:37:13 följande:
    MissT sedär! Måste säga att karlstad alltid visar sig från sin sämsta sida när vi är här..

På väg hem nu. Ryggen HELT kajko pga sängen men vi har haft det bra!
    hAR DU FYNDAT NÅT???? oj stora bokstäver var inte meningen!
  • MCT79

Oh nej prommis..... Baaaaara ögonshoppat.....

Du ska få en bild.. :)

• Bellas7

Nu har sambon tvättat allt vi fick på babyfesten. Och vi fick massor :) känns som vi är på stor väg med att ha fixat allt nu. Kläder, filtar osv fick vi fredags (5 maskiner) tvätt blev det :) tre av allt. Vagn är köpt, 3 bilstolar. 3 babysitters och 12 napplaskor. Hmm vagn o bilstolar har vi köpt själva :)

På tisdag är det fem veckor kvar till snitt :) och jag är 27+0 i morgon bara en vecka kvar innan den magiska gränsen går.. ME HAPPY :)

• NeLi
    Bellas7 skrev 2011-10-02 10:52:09 följande:
    Nu har sambon tvättat allt vi fick på babyfesten. Och vi fick massor :) känns som vi är på stor väg med att ha fixat allt nu. Kläder, filtar osv fick vi fredags (5 maskiner) tvätt blev det :) tre av allt. Vagn är köpt, 3 bilstolar. 3 babysitters och 12 napplaskor. Hmm vagn o bilstolar har vi köpt själva :)

På tisdag är det fem veckor kvar till snitt :) och jag är 27+0 i morgon bara en vecka kvar innan den magiska gränsen går.. ME HAPPY :)
    råkade se ditt namn här, och jag bara måste säga grattis till graviditeten! vi har varit i samma tråd innan, då hade jag annat nik, och vi kämpade mot ett plus! Jag är verkligen jätteglad för din skull då du var så stöttande i tråden! Lycka till med allt!{#emotions_dlg.flower}
  • JoWiAn

Tjoooohooo! Vad blev det för vagn *nyfiken*? Jag har kusiner som är trillingar. De är lika gamla som mig. 3 pojkar. Hur är det med dina? Är det 3 ägg då?
  • FruW

Underbart leaeva!!! Du har varit så duktig, stor kram vännen

• MissT
    MCT79 skrev 2011-10-02 10:37:13 följande:
    MissT sedär! Måste säga att karlstad alltid visar sig från sin sämsta sida när vi är här..

På väg hem nu. Ryggen HELT kajko pga sängen men vi har haft det bra!
    Vad trist Men skönt att ni haft det bra i alla fall.

Själv så har vi kalas hela helgen så jag har knappt varit utanför dörren. Äldsta dottern fyllde 9 i går och yngsta fyller 6 i morgon så det har varit och är att göra. Känner mig lite slut just nu......barnkalas förra heögen både lörd och sönd och denna helgen släktkalas i dagarna två.... 
  • MissT

Å det närmar sig med stormsteg....   Skönt att ni fått ihop så mycket och vad mysigt med babyfest
  • Bellas7

W29 tack känner inte igen ditt nya nick. Hoppas du mår bra kram

JoWiAn Ja det känns skönt att få bearbeta att det faktist ser ut att gå vägen. Hoppas hoppas jag. Nej inte tre äggs utan två äggs. Pojkarna är enäggstvillingar och har samma ägg, flickan har ett eget ägg.

Mimmi ja sju veckor i sängen so far så om det går som det ska (hoppas hoppas) så fem veckor till i min säng :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma