• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bellas7

Liten uppdatering från mig :)

Bäbisarna fortfarande i magen och 29+0 idag. Så det känns jätteskönt. De är inte de största i vikt men de växer på, magen blir i allafall större. Tappmätningen i dag visade på 1.8cm och ca 2-4mm öppen så det verkar klara sig några dagar till. (hoppas vi)

Jag hoppas ju tre veckor till haha vi tar en dag i taget :) men vill till mitt hemsjukhus nu verkligen :))

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-10-17 15:14:39 följande:

Bäbisarna fortfarande i magen och 29+0 idag. Så det känns jätteskönt. De är inte de största i vikt men de växer på, magen blir i allafall större. Tappmätningen i dag visade på 1.8cm och ca 2-4mm öppen så det verkar klara sig några dagar till. (hoppas vi)

Jag hoppas ju tre veckor till haha vi tar en dag i taget :) men vill till mitt hemsjukhus nu verkligen :))
    Härligt att höra, fortsätt knip du!
    Bamsekramen! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-10-17 10:27:24 följande:

Dålig bild på pyret... Hjärta 
    Både på RUL och KUB låg den upp och ner?! Obestämd Tycker alla andras foster verkar ligga med ryggen nedåt, men den här är väl envis som sin mor och ska sätta sig på tvären? Cool

Mimmi, vad kul med möhippan!

Mabaja, nu håller du dig lugn tills ditt knä är bra igen! Tungan ute

Tessa, välkommen hit!

Hoppas det är bra med alla här i tråden! Kram och ha en fin dag!
    Vilken söt SoMa! Min ena tvilling låg också med ansiktet nedåt...=) Alla kan ju inte vara lata och ligga på rygg... *host* ;)
    FruW skrev 2011-10-17 10:33:57 följande:
    Sötnosen!! När var det du ska dit igen?

Möhippan var jättekul!!

Konstigt nog känner jag mig lugnare sen samtalet med läkaren i fredags. Nytt Vul på ons morgon, den här gången hos min andra gyn. Hoppas på att de har en bättre maskin, i att vi får se ett levande foster!! Är i v 7+0 nu tror jag..

Tessa varmt välkommen hit!!
    De måste gå bra på onsdag mimmi!! Ett litet pyre hoppas jag ni får se! Skönt att du känner dig lugnare. Inte mycket man kan göra ändå....
    Väntar tvillingar! 20+6 idag!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-17 15:14:39 följande:

Oh vad skönt att höra från dig!
    Väntar tvillingar! 20+6 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma