• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bellas7

Grattis grattis safireee stor flicka :)) skönt att det bara blev ett dygn på neo.

SoMa jo här går det bra, än så länge är de kvar i magen till läkararnas förvåning. Jag ville de skulle kolla tappen i dag men de menar på att den är mjuk och det kommer inte att spela någon större roll. Vi är alla tacksamma för varje dag. 28+4 idag så nu närmar vi oss 29-30 med stora steg. Tröttsamt dock att ligga inne och stackars winston.

Jo det är en kille säkert :)) glöm nu inte att uppdatera så fort du kan :) kram

• Dag och natt

Grattis safireee till lilla dottern!

Jag har fått besked nu, läkaren har precis ringt och meddelat att hcg-nivån gått ned nu och att hon tycker att allt pekar på att jag har utomkveds så de vill ha fortsatt koll på mig. Ska dit och lämna blodprov igen på torsdag nästa vecka. Plötsligt kändes min kropp väldigt tung. Ville att det bara skulle vara missfall, tänk om nåt händer nu så det aldrig funkar att bli gravid igen.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Ja det känns hemskt. Tur att mamma kommer idag över helgen så man får annat att tänka på - och kanske lite tröst också.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MissT
    Dag och natt skrev 2011-10-14 12:08:58 följande:
    Grattis safireee till lilla dottern!

Jag har fått besked nu, läkaren har precis ringt och meddelat att hcg-nivån gått ned nu och att hon tycker att allt pekar på att jag har utomkveds så de vill ha fortsatt koll på mig. Ska dit och lämna blodprov igen på torsdag nästa vecka. Plötsligt kändes min kropp väldigt tung. Ville att det bara skulle vara missfall, tänk om nåt händer nu så det aldrig funkar att bli gravid igen.
    Åhhh fy vad jobbigt Hoppas att de har ordentlig koll på dig och att du får bra hjälp så att du snart kan bli/blir gravid igen. Massor med styrkekramar till dig!
  • 3 barns mamma84
    Safireee skrev 2011-10-14 10:29:47 följande:
    Igår vid 11:02 föddes Stella med planerat kejsarsnitt. Hon var helt blå och hade svårt med syresättningen så hon fick ligga på neo med cpap. Själv fick jag också syresättningsbesvär så jag fick ligga 5h på uppvak och sen förlossningen för att få igång lungkapaciteten. Men nu mår vi båda bra och Stella fick komma ner till BB nu vid halv tio knappt ett dygn senare. Jippie!! I eftermiddag ska storasyster Molly få träffa sin syster.det ska bli kul! Stella är en stor tjej på 54cm och 4000g (född v.38+3).

Stort Stort grattis still Lillasystern !!
    Skönt att allt gick bra för er alla tillslut.
    Kram och Grattis 1000ggr till .  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-10-14 12:08:58 följande:
    HjärtaFinner inga ord än att jag vill kramma sönder dig och bara ge dig massa massa styrka !!
    Hoppas kroppen blir i form så ni kan kämpa vidareHjärta 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma