• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bellas7

Havsklippan "kramar om hårt" jag hade samma utomkveds som du i januari. Tog bara några extra veckor innan kroppen var ok igen. När du pratar med läkaren nästa gång be om pergo om du inte haft det innan. Kroppen kan ju komma i obalans så det kan vara skönt att få in den rätt balans fort. Jag blev med barn i mars två månader efter och jag ska hålla alla tummarna för dig gumman superkram

• SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-10-14 12:12:39 följande:
    Ja det känns hemskt. Tur att mamma kommer idag över helgen så man får annat att tänka på - och kanske lite tröst också.
    Tusen kramar till dig, käraste du! {#emotions_dlg.flower} 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-10-14 11:45:17 följande:
    SoMa jo här går det bra, än så länge är de kvar i magen till läkararnas förvåning. Jag ville de skulle kolla tappen i dag men de menar på att den är mjuk och det kommer inte att spela någon större roll. Vi är alla tacksamma för varje dag. 28+4 idag så nu närmar vi oss 29-30 med stora steg. Tröttsamt dock att ligga inne och stackars winston.

Jo det är en kille säkert :)) glöm nu inte att uppdatera så fort du kan :) kram
    Bra jobbat, gumman! Knip så länge du kan! Tids nog hinner du pyssla om Winston, är säker på att han har överseende med din frånvaro.
    Jag ska uppdatera så fort det går sen...
    Kram
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Mmmbop

Safireee: Grattis till dottern och att allt gick bra tillslut!

Havsklippan: Jag hade ett X i november förra året. Men jag fick behålla min äggledare och vart gravid på andra försöket efter. Så ge inte upp! Det kommer gå bra! Det är bra att de har koll på dig! Har du funderingar är du välkommen in i utomkvedstråden: www.familjeliv.se/Forum-7-311/m50275883.html

Tjusigt knipt Leava!!

• Sir Bubbalots mamma

massor med kramar till dig havsklippan

• SoMa72

Ska tillbaka om två veckor, gick inte att se/mäta allt... Känns ju sådär måste jag säga.

• FruW

Vad kunde de se o mäta vännen? Är det ngt de i du blev oroliga över?

Fortf ingen dr som har ringt...

• Bellas7

SoMa det är vanligt att man får komma tillbaka för ligger bäbis fel får de inte rätt mått. De måste säga direkt om de misstänker något fel så ingen fara

Vilket kön? Bf datum ?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma