• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-11-23 15:58:41 följande:
    Oj gränsvärdet här är 8,9.... Jag hade 6,3 när jag gjorde det.

Jag dricker järntillskottet ferronol som även innehåller folsyra och lite annat. Svensktillverkat    
    Ahhh, fick du den rekommenderad av BM? Om inte Niferexen funkar får jag kanske byta till det
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-11-24 10:25:56 följande:
    Ahhh, fick du den rekommenderad av BM? Om inte Niferexen funkar får jag kanske byta till det

Nä. Jag har bra järnvärde så behöver inte ta något alls men vill ändå, fall i fall . Men de e som blutsaft ungefär fast lite godare. Många tar ju blutasaft när de blir hårda i magen av piller.
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-11-23 16:06:52 följande:
    Jag tycker faktiskt jag har blivit bättre sista tiden.. vet inte om det är järnet eller nått annat.... men jag har kunnat s-ita ordentligt nästan varje vecka... Cool
    Då hoppas jag det blir bättre för mig med...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-11-24 10:32:03 följande:
    Nä. Jag har bra järnvärde så behöver inte ta något alls men vill ändå, fall i fall . Men de e som blutsaft ungefär fast lite godare. Många tar ju blutasaft när de blir hårda i magen av piller.
    Aha, lucky you!
    Hoppas innerligt att min mage inte pajar totalt av pillren, men det visar sig nog snart... Har visserligen börjat med psylliumfrön istället för linfrön nu, det kanske hjälper
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-11-24 10:46:33 följande:
    Aha, lucky you!
    Hoppas innerligt att min mage inte pajar totalt av pillren, men det visar sig nog snart... Har visserligen börjat med psylliumfrön istället för linfrön nu, det kanske hjälper

Ja såna kör jag med oxå. För jag blir lite trög i magen av den drickan. Men inte förstoppad! Nu är jag inte så långt så järnvärdet kan ju ändras snabbt.
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-11-24 10:49:57 följande:
    Ja såna kör jag med oxå. För jag blir lite trög i magen av den drickan. Men inte förstoppad! Nu är jag inte så långt så järnvärdet kan ju ändras snabbt.
    Jag hoppas det håller sig stabilt för dig
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • kajsalisa

Wow mct, va snabbt det gick att få vagnen. Vill gärna ha mer info om företaget så småningom när det är dags för nummer två för oss. ;)
    Jag beställde min från Tyskland och blev jättenöjd, men det tog betydligt längre tid...

• MCT79
    kajsalisa skrev 2011-11-24 11:31:54 följande:
    Wow mct, va snabbt det gick att få vagnen. Vill gärna ha mer info om företaget så småningom när det är dags för nummer två för oss. ;)
    Jag beställde min från Tyskland och blev jättenöjd, men det tog betydligt längre tid...
    Ja helt otroligt... vi packade upp allting igår bara för att se att allt var med och var helt och så. Allt ser jättefint ut! :D

www.babyjungle.nl/ är sajten. Rekommenderas varmt!
    Väntar tvillingar! 26+2 idag!
  • JoWiAn

Vad bra att man kan beställa utomland och få det billigare! Perfekt när det funkar så smidigt!

Vi har inget val, bara vanliga babyaffären som gäller Emmaljunga är nog ingen idé att beställa utomlands Blir så fall en välberest vagn!  

• kajsalisa
    MCT79 skrev 2011-11-24 11:42:13 följande:
    Ja helt otroligt... vi packade upp allting igår bara för att se att allt var med och var helt och så. Allt ser jättefint ut! :D

www.babyjungle.nl/ är sajten. Rekommenderas varmt!
    Tack. Dum fråga, men är det bara Urban då?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma