• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Javisst

Herregud, vad impad jag är, färnevik Förvånad Förra året köpte jag och sambon ett sådant där färdigt pepparkakshus. Skitmart tänkte vi - bara att limma ihop och dekorera! Trodde vi... vi fick inte ens ihop skiten Skrattande

• Alicia 72

Sofy, du plussade ju svagt för ett tag sedan och sedan kom en liten blödning. Det blev inget den gången alltså? Alicia

• färnik
    Javisst skrev 2011-12-07 19:55:04 följande:

Herregud, vad impad jag är, färnevik Förvånad Förra året köpte jag och sambon ett sådant där färdigt pepparkakshus. Skitmart tänkte vi - bara att limma ihop och dekorera! Trodde vi... vi fick inte ens ihop skiten Skrattande

Tack! Vad glad jag blir! (då röstar du också, hoppas jag! Flört)
    Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • färnik

Bjuder på en till sågbild, helt fel tråd men.. Oskyldig

Bara för att skryta. Flört Min egen uppfattning var att jag inte heller kunde sådant här, och jag tvivlade starkt på att det skulle bli ngt, men jag är jättenöjd med slutresultatet! (och jag har inte fuskat med limpistol, hobbylack etc som jag vet förekommer vid andra pepparkaksbyggen. Här är det smält socker och riktig kristyr, -allt går att äta!)
  • FruW

Bu har jag röstat på din fina såg, håller tummarna! :)

• färnik
    FruW skrev 2011-12-07 20:43:44 följande:
    Bu har jag röstat på din fina såg, håller tummarna! :)
    tack tack! Det var så roligt att göra den, att jag nästan funderar på ett husbygge också! (har jag för lite att göra eller? med två barn, gård, djur... ibland undrar jag... Flört)
  • MCT79
    färnik skrev 2011-12-07 20:25:31 följande:
    Tack! Vad glad jag blir! (då röstar du också, hoppas jag! Flört)
    Men åff kååårse! Röstat och klart!
    Väntar tvillingar! 28+1 idag!
  • färnik
    needtobreathe skrev 2011-12-06 22:26:50 följande:
    Mens 20/11, blödning i fredags 3/11, ont över livmodern idag 6/12. Var inne på gynakuten o dom gjorde VUL, jäääättetjock slemhinna - borde ha mens i dagarna sa hon men nä, inte förrän om 10 dgr tidigast! Någon idé? :/
    Det finns ngn sjukdom där slemhinnan förtjockas, och man får ingen mens utan den blir istället tjockare och tjockare... Vet inte hur den uppkommer eller så, men jag har en vän med sådana problem. Hon har bara enstaka menser, och får skrapas ett par ggr/år...

Inte för att jag tror att du fått något sådant, men jag kom att tänka på hennes problem när jag läste.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma