• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-12-13 06:51:45 följande:
    Måste gnälla av iag lite.... har varit frisk länge nu.... men jag tror fasen en förkylning är på intågande.... sucks!! Vänta bara, lagom till jul! Skrikandes
    Hoppas du inte blir sjuk nu! Kan du köra nån vitlöksboost kanske? Fast det är kanske för sent?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-12-13 15:56:10 följande:
    Hoppas du inte blir sjuk nu! Kan du köra nån vitlöksboost kanske? Fast det är kanske för sent?
    Verkar som det klingar av.... känner inget mer.. :)

Måste fråga er som gjort det här förut... jag har som typ mensvärk... hade rätt mkt igår morse sen var det lugnare...  men i natt har jag varit vaken av och till sedan halv ett med samma värk...

Nu på morgonen samma sak... känns inte direkt som sammandragningar heller..
    Väntar tvillingar! 29+1 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-14 08:04:54 följande:
    Mct: förvärkar eller växtvärk. :)
    Då hoppas vi på växtvärk då...  La mig igen efter frukost och somnade, borta när jag vaknade men så fort jag rör mig kom det tillbaka... irriterande!
  • Mabaja

Det är ju det som är så svårt att avgöra. Mensvärk, växtvärk och förvärkar känns ju likadant. :)

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-14 08:51:43 följande:
    Det är ju det som är så svårt att avgöra. Mensvärk, växtvärk och förvärkar känns ju likadant. :)
    Praktiskt!  eller inte.... haha!
  • FruW

Lycka till idag plutten! Själv väntar jag på att läkaren ska ringa om mina hcg-värden, men han ringer nog inte förrän i kväll..

• sugarrush

Mimmi, jag körde proggisar. På morgonen gick jag upp en timme tidigare och stoppade in den, skyndade tillbaks till sängen och låg med rumpan på en kudde tills jag skulle gå upp. Tyckte inte det var så farligt kladdigt faktiskt. På kvällen sov jag första timmen med rumpan på kudden.

• färnik

Hade heller inga biverkningar av proggisarna. (förutom att det redan massiva illamåendet och kräkningarna ev blev sämre) Tog dem "där bak"Oskyldig och då rann det ut mindre (typ inget) upplevde jag...

Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma