• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bellas7

Mabaja jag fick super bra flytande järn som jag inte blev förstoppad av, man köper det på hälsokost det är inte blutsaft.

Mimmi jag skäms, jag har inte läst tillbaka utan såg nu att du var gravid. Grattis grattis gumman. Du vet att det är denna bäbis som har väntat på dig. Vilken glad nyhet, blir så så glad för din skull gumman :)

• FruW

Tack vännen!! Ingen fara, ser inte mig själv som gravid den här gången..

Hur mår ni, är ni hemma allesammans?

Stor kram gumman, o ge de små varsin från mig är du söt

• Mabaja

Leaeva: tack för tipset! Fick en kallelse idag till min mag-tarmläkare 3 jan så ska höra med honom vad jag kan ta som även är bra för min uc. Kunde inte ha kommit mer lämpligt! Är ju bara 2 veckor dit så den tröttheten kan jag ta. :)

Här är det sjukstuga! Wildabus är risig. Vi som ska köpa julklappar imorgon! Får hoppas att det bara är feber och inte nå annat.

• Bellas7

Ja vi e hemma nu och det är underbart. Vi får Max sova två timmar per natt men mN är ändå så lycklig när man ser sex små ögon kl tre på natten. De är ju åtta veckor nu och har sina personligheter.
    Klart du är gravid, du väntar barn inte missfall njut. Det kommer gå bra denna gång. Det måste gå bra denna gång :))

• FruW

Åh, blir alldeles rörd av din beskrivning!! Underbart! Om du vill, i och orkar, får du gärna lägga upp lite nya bilder :) vad heter dom? Får ni någon avlastning?

Jag hoppas du har rätt!

KRAM!!

• Dag och natt

Åh vad mysigt leaeva!! SEX små ögon, det är ju otroligt! Vilken känsla. Jag undrar också hur ni hinner med alla. Beskriv gärna en dag.  

Jag är här och tjuvkikar men kan samtidigt berätta att i morgon ska vi få komma till en fertilitetsläkare, så jag hoppas hoppas att vi kan få den hjälp vi behöver nu. Det vore sjukt skönt. 

God jul på er alla fina! Tomte 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Skönt att höra havsklippan! Hoppas läkaren är bra o ger er massa hjälp! Har du testat pergo?

God jul på dig med!

Kram babe!

• Dag och natt

Nej jag har ju inte gjort det, hittills har de ju tyckt att vi inte har några problem och att det bara är att fortsätta försöka.... Blä. 

• FruW

Håller med, blä! Men kan trösta dig med att så var det för oss med, men efter tre mf o 1,5 år utan några nya grav, samt att proverna inte visade något, gjorde att de tog oss på allvar. Hoppas att det blir samma för dig med!

• Dag och natt

Tack fina du! Det hoppas jag med  
    Hur känns det för dig nu då, har du börjat få symtom? Kram!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma