• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    Odetta skrev 2011-12-16 10:11:23 följande:
    Kramar om!
    Tack! ;)
    Väntar tvillingar! 29+3 idag!
  • SoMa72

Så himla underbart, Mimmi! MCT, hoppas du känner dig bättre snart!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-12-16 17:28:11 följande:
    Så himla underbart, Mimmi! MCT, hoppas du känner dig bättre snart!
    Jaaa jag är bara grinig! haha!
  • Mabaja

Jag är STENdöd här hemma. Har försökt få maken ta w men hon retar bara gallfeber (klättrar på allt hon kommer åt) på honom så då springer hon till mig så får jag trösta. Haha

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-16 17:39:44 följande:
    Jag är STENdöd här hemma. Har försökt få maken ta w men hon retar bara gallfeber (klättrar på allt hon kommer åt) på honom så då springer hon till mig så får jag trösta. Haha
    Känner igen mig.. inte många knop idag... Skulle fixa granen men kom av mig helt när ljusslingan var död... så inköp av sån i morrn...
  • Javisst

Åååh, vilka underbara nyheter Mimmi! Hjärta

Ledsen för mitt pessimistiska inlägg häromdagen {#emotions_dlg.flower} Är för det allra, allra mesta på bra humör men hade en dipp helt enkelt. Allt är en himla bergochdalbana just nu - jag antar att ni förstår hur jag känner. Jag har som sagt en tid hos BM på torsdag för att lyssna på hjärtljud så biter ihop tills dess Om vi inte hör något hoppas jag att jag får en tid till UL samma dag annars tror jag nog jag åker in och sätter mig på gynakuten Skäms

Skickar en kram till de andra gnällkärringarna i tråden

• FruW

Javisst, jag förstår dig! och det är heeeelt ok att ha såna dipp-dagar!! Jag tror att allt kommer vara precis som det ska när ni kommer på torsdag!

Skickar en stor kram till dig

Jo, förresten, fick trombylen i går, små små hjärtan-tabletter, sååå söta HjärtaHjärtaHjärta

• Mabaja

Mimmi: hur känner du nu? Vågar du ta till dig att du är gravid eller väntar du bara på ytterligare ett nederlag?

• MCT79
    Javisst skrev 2011-12-17 09:00:46 följande:
    Åååh, vilka underbara nyheter Mimmi! Hjärta

Ledsen för mitt pessimistiska inlägg häromdagen {#emotions_dlg.flower} Är för det allra, allra mesta på bra humör men hade en dipp helt enkelt. Allt är en himla bergochdalbana just nu - jag antar att ni förstår hur jag känner. Jag har som sagt en tid hos BM på torsdag för att lyssna på hjärtljud så biter ihop tills dess Om vi inte hör något hoppas jag att jag får en tid till UL samma dag annars tror jag nog jag åker in och sätter mig på gynakuten Skäms

Skickar en kram till de andra gnällkärringarna i tråden
    Du vi har alla depp-dagarn... därför vi har varann!
    Jag hade supersvårt att hitta hjärtljuden själv i början och då fanns det ändå två att hitta. Tvilling 1 är fortfarande svår att lokalisera ibland, i tisdags hörde barnmorskan moderkakan och sparkar men hjärtat tog det tid innan vi pejlade in!
    Väntar tvillingar! 29+4 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma