• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Hej tjejer!

Idag var jag till bm... Det var ju allt annat än kul. Först fick jag tillbaka den bm jag bytt bort. Hjärtslag, sf-mått och bt var bra. Hb är nere på 96.

Bm tyckte jag ska börja käka järntabletter men det funkar inte, min mage klarar inte av järn. Så ska höra med Apoteket vad de rekommenderar.

Sa även att bm jag hade förra gången lovat mig ett ferritinprov och det tyckte den här bm var en bra ide men måste prata med läkaren först! Suck säger jag bara! Läkaren kommer till mitt mvc på onsdag nästa gång. Så får se om hon ringer innan jul b

• FruW

Mabaja kan du inte byta bm igen? Konstigt att de gav dig samma... Hoppas de hör av sig snart!

Javisst, jag förstår precis. Du vill inte boka ett privat ul då?

Igårkväll ringde äntligen min dr! Hcg hade fördubblats på 2 dygn, värdena såg ut som dom skulle. Fick recept på fler progesteronvagitatorer OCH ÄNTLIGEN TROMBYL!!!!!

Hoppas sååå att det är rätt "drog" för mig!

Ska på ny koll den 30 dec. Då vi ska spendera nyår med 3 småbarn o två gravida hoppas jag innerligt att allt är bra, annars finns nog risken för hemma-nyår i soffan...

Kram på er

• Mabaja

Mimmi: jag ska försöka få den jag var till för tre veckor sen. Men har ju inte stort hopp eftersom de byter utan att säga till.

Skönt att Hcg stigit precis som det ska! Och än bättre att du har en ny tid inbokad!

• Odetta

Mimmi: vad skönt! Åh jag håller tummarna! Och Trombyl är bra...det hejjar vi på!

Bamsekram!!!

• färnik
    Härligt mimmi!!! Hjärta
    Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • MCT79

Sååå underbart mimmi!!!  Hjärta

Här vaknade jag med en tråkig skithuvudvärk.... IGEN. Känner mig bakis.... blöh. Vädret är 14 nyanser av brun-grått, jag har en del saker att göra men ork till ingenting.

Å denna rygg tar livet av mig.. jag får kramp precis under bh-bandet oftast till vänster om ryggraden och det gör så jävla ont!!  INGENTING HJÄLPER HELLER!!!!

Tack för ordet! /gnällkärringen

Väntar tvillingar! 29+3 idag!
  • Odetta
    MCT79 skrev 2011-12-16 09:56:16 följande:
    Sååå underbart mimmi!!!  Hjärta

Här vaknade jag med en tråkig skithuvudvärk.... IGEN. Känner mig bakis.... blöh. Vädret är 14 nyanser av brun-grått, jag har en del saker att göra men ork till ingenting.

Å denna rygg tar livet av mig.. jag får kramp precis under bh-bandet oftast till vänster om ryggraden och det gör så jävla ont!!  INGENTING HJÄLPER HELLER!!!!

Tack för ordet! /gnällkärringen
    Kramar om!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • MissT

Åh vad härligt Mimmi Vad glad jag blir! Hoppas att det fortsätter så!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma