• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Då kan ju jag uppdatera så länge att jag sitter i ett litet tråkigt väntrum i väntan ha min infusion på spec.mvc i Uppsala. Finns barnböcker, leksaker och... En vuxentidning.

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Dag och natt

Han är så bra den där läkaren. Blev daterad 5+2 enligt UL så två dar kortare och han såg en hinnsäck i livmodern, så det var jätteskönt! Tillbaka nästa vecka för att förhoppningsvis se ett foster också. Skriver på mobilen på väg tillbaka till jobbet men jag tittar in ikväll Kram!!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Åh vad skönt, blev riktigt orolig där!

Kram på dig!!

• needtobreathe
    Dag och natt skrev 2012-01-10 13:00:04 följande:
    Han är så bra den där läkaren. Blev daterad 5+2 enligt UL så två dar kortare och han såg en hinnsäck i livmodern, så det var jätteskönt! Tillbaka nästa vecka för att förhoppningsvis se ett foster också. Skriver på mobilen på väg tillbaka till jobbet men jag tittar in ikväll Kram!!
    Puh! Blev också orolig, gah.

Grattis!! Då håller vi tummarna för foster nästa vecka!
  • qatteriin

Åh vad skönt att höra! :) Grattis och lycka till!!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-10 12:50:45 följande:
    Då kan ju jag uppdatera så länge att jag sitter i ett litet tråkigt väntrum i väntan ha min infusion på spec.mvc i Uppsala. Finns barnböcker, leksaker och... En vuxentidning.
    En vuxentidning......?
    Väntar tvillingar! 33+0 idag!
  • MCT79
    Ohh gudars! Jag har hållit andan här!
    Vad skönt!
    Väntar tvillingar! 33+0 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma