• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    FruW skrev 2012-01-09 19:49:52 följande:
    Aj då! ;)
    Vi befinner oss numera på samma nivå han och jag... tror han tycker det är befriande! hahah!  Kyss
    Väntar tvillingar! 32+6 idag!
  • Mabaja

Mct: kanske är därför det kryper i benen då. Får se om det blir bättre efter mina doser.

Mimmi: jag har ju lite usla värden när det gäller det mesta nu så får prova mig fram.

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Dag och natt

I morgon är det VUL.... Tycker att jag fått ondare spänningar på höger sida i tjejmagen så jag blir lite nedstämd och tänker X igen... Samtidigt kan det vara fullkomligt normalt... Vid det här laget har man glömt bort hur "normalt" känns. Blöder iaf inte (ännu). Skönt iaf att få några första svar redan i morgon. Får kanske veta hur blodproverna som de tog senast har visat sig vara, det var en massa de tog med anledning av utredningen så jag vet inte vad det var. Då kanske man kan få nåt svar iaf. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Håller tummarna stenhårt havsklippan! Vilken tid ska du dit?

Kram

• Cat79

saftobulle: Grattis till lyckat VUL, alltid skönt med en första bekräftelse på graviditeten. Jag skulle inte kunna tänka mig att gå enda till RUL v 18-20 utan att ha nåt ultraljud men så är det ju vanligtvis på många ställen.

Havsklippan: Idag är det din dag och det kommer att gå kanon. Hoppas ni få era provsvar också. Kram och lycka till!

Mår fortfarande väldigt illa.... har även svårt att sova både på nätter o dagar? Ja ja ska inte klaga.

• Dag och natt

Om en halvtimme är det dags och få domen... Tack för tumhållningar!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma