• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • qatteriin
    plutten02 skrev 2012-01-07 23:14:10 följande:
    Tro det eller ej... Men idag tror jag att jag verligen kände något där inne i magen som rörde sig... Satt på jobbet och nästan halvsov och då kom det som en liten knuff... Eller vad man ska säga...

Men är ju bara i vecka 16 (15+2)

Någon som känt så tidigt?

Jag kände inte riktigt så tidigt - men i vecka 17 om jag minns rätt. Har dock vänner (förstföderskor!) som känt tidigare än så, så det var säkert din lille du kände! :) Jag tycker man kände rätt tydligt att det var nåt som inte kom från en själv, det var en annan kvalité på det på nåt vis...
  • needtobreathe

Mimmi.. jag finner inga ord längre!! Så jävla orättvist. Jag lider så med er! Vet faktiskt inte vad jag ska säga.. känns som inget jag säger är tillräckligt.. ni finns i mina tankar!! Massa kramar!!

• telgebo

Kram Mimmi,saknar ord att livet kan vara så grymt. Kram

• plutten02

Idag är det en vansinnigt jobbig dag med huvudvärk... Snart dags att bege sig till jobbet för ett kvällspass...

Idag har jag suttit och skrivit nästan en hel sida dataskrivet med vad vi gör för uppgifter som jag ska skicka med ansökan om Graviditetesersättning... Men det är MÅNGA veckor dit, tills jag ens kan ansöka om det.

• Cat79

Mimmi: Fy fan vad ledsen jag blir när jag läste de tråkiga nyheterna! Hur är det möjligt och hur kan detta drabba en och samma person?? Jag skulle kunna ta detta MA istället för dig då jag har min friska Lovis. När jag fick mitt MA så skrapades jag och fick 2 dgr efter mitt VUL. Sänder massa med kramar till dig Hjärta

• FruW

Tack snälla för ert stöd!! Nu vill jag bara att det ska komma igång så vi får en chans att lägga det här bakom oss...

För varje gång det här händer blir det ytterligare ett hål i mitt hjärta..

O så läser man om sk pappor som lämnar sina barn utan ytterkläder på en iskall parkering för att han tycker att barnet presterat dåligt... Inte lätt att ta just nu!

• MCT79

Ja den karln skulle jag vilja sätta i en frysbox med hänglås...råka låsa och råååka tappa nyckeln...  Såg att han var polisanmäld nu dock...hoppas det leder någonstans.

Väntar tvillingar! 32+5 idag!
  • FruW

Ja det hoppas jag verkligen!! Anser att det där är barnmisshandel! Eller så kunde de låta mig besöka honom... Just nu vore det nog hyfsat avskräckande...

• MCT79
    FruW skrev 2012-01-08 20:13:27 följande:
    Ja det hoppas jag verkligen!! Anser att det där är barnmisshandel! Eller så kunde de låta mig besöka honom... Just nu vore det nog hyfsat avskräckande...
    I have the right to remain silent... Tyst
    Väntar tvillingar! 32+5 idag!
  • Mabaja

Ikväll har jag och mannen haft vårt sjätte tillfälle bara han och jag sen W kom för 15 mån sen. Vi tog en bio och hade det såååå mysigt! Vi gick runt och kollade in lite snuttefiltar och annat smått och gott till lillebror- börjar väl bli dags att köpa NÅNTING såhär 1.5 månad innan bf. Så blev lite fönstershopping! Så får vi ta den riktiga shoppingen i februari när det är dags för "operation vräkning".

Wilda hade fullt upp hos sin Moster i form av att tömma hennes lådor i köket! Och så åkte de massa hiss! haha 

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma