• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Liberté

Grattis!!!! Jag ringdexförlossningen i måndags o frågadexöver min tilltagande smärta i ärren från mina gamla snitt. kärde in direkt o sen gick det snabbt. ambulanstransport direkt vidare till lund och här kommer jag att ligga tills dom måstexta ut bebisen. har nu ett hål rakt in så när dom undersöker mig kommerxdom rakt på bebisens huvud. ingen vet när detta kommer att brista ,dagar-veckor..... målet är att förhala graviditeten till v 26 i alla fall. dvs två v till. drygtcatt ligga här men vi är i trygga händer vid en katastrofsituation.

• M I M M I

Vilken tur att du åkte in!! Håller mina tunnar stenhårt för er nu!

Stor kram från mig

• Together90

Jag är ganska säkert på att detta kommer gå åt skogen igen.. alla min symtom är typ borta!!
    Jag är bara i vecka 5+0/5+1 idag.. :( 

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • MissT

Stort grattis MCT

Liberté håller tummarna för att bebisen kan bli kvar där inne ett tag till.

• JoWiAn
    Together90 skrev 2012-02-10 06:56:54 följande:

Jag är ganska säkert på att detta kommer gå åt skogen igen.. alla min symtom är typ borta!!
    Jag är bara i vecka 5+0/5+1 idag.. :( 

Jag hade inga direkta symtom så tidigt. Sen kom de och gick lite.
    William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • HjärtatAlicia

Grattis till småttingarna MCT, så underbart {#emotions_dlg.flower}

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3 PLUS 28/7 - BF 1 APRIL 2012 <3
  • Bellas7

Grattis till bäbisarna MCT och Skönt att allt gick bra.

Liberte håller tummarna att bäbisen stannar i magen ett par veckor till. Jag vet hur det känns att räkna ner veckor. Men vi har bra neonatal i Sverige, de är så duktiga.

Här är det livat med tre nyfödda i huset. Det är fullt upp men de är såå underbara :)
    SoMa snart dax för dig ju :))

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2012-02-10 13:32:20 följande:
    Grattis till bäbisarna MCT och Skönt att allt gick bra.

Liberte håller tummarna att bäbisen stannar i magen ett par veckor till. Jag vet hur det känns att räkna ner veckor. Men vi har bra neonatal i Sverige, de är så duktiga.

Här är det livat med tre nyfödda i huset. Det är fullt upp men de är såå underbara :)
    SoMa snart dax för dig ju :))

Titta där är du ju!!!! Hjärta har saknat dig!!!! Kyss Hur går det för dig o alla bebbar? Mår ni bra?

Ja, inte så långt kvar nu, var nån i nån annan tråd som skrev att "vi äldre" (pffff och fnyyyys) tydligen tenderar att föda tidigare, hoppas verkligen det stämmer.  

Största kramen!!  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma