• MissT

Plus igen efter mf/ma

Hejsan!

Kikar in här och säger hel till er alla. Har varit inne och kikat ett par gånger tidigare och önskat att jag också skulle kunna "tillhöra" tråden och i fredags plussade jag. Fick MA i v10 i dec och har hållit till i systertråden ett par månader. Har rejäl molvärk, mår illa och börjar lite smått känna av brösten. Åt pergo, hade sista mens 26 mars och antagligen ÄL runt 12 april så förhoppningsvis, om allt går vägen denna gång, kommer den lilla runt nyår/början av nästa år. Hoppas få göra ett vul om ett par veckor så vi kan se om den lille lever där inne eller inte.

Ha en bra kväll allihop {#emotions_dlg.flower}

• MissT
    sugarrush skrev 2011-05-02 19:31:22 följande:

Här är dagens bild på vår lilla älskling, v. 18+4! Så söt att man bara dör! Hjärta

Visserligen är det inte rätt vinkel riktigt, men skulle ni gissat på tjej eller kille? Man ser ju inget som "sticker ut", men å andra sidan kanske en snopp kan gömma sig bakom benet... Hmmm.....
    (En kille är förstås lika välkommet, men ja, jag är så sjukt nyfiken bara... )
    Så söt Grattis!
    Jag hoppas att jag också kommer få se en levande liten skrutt framöver.
    Är ju inte så långt gången än men jag hoppas allt kommer flyta på.
  • MissT
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-05-02 19:48:32 följande:
    Grattis å välkommen!!!
    Tack
  • MissT

Tack Prommis
    Jag hoppas att jag är här för att stanna....

• MissT

Tack Cat och Maria Jag hoppas också att den lille ska stanna den här gången.

• MissT
    Pancakes skrev 2011-05-03 11:58:51 följande:
    Stort grattis till dig och välkommen till tråden!!!
    Tack så jätte mycket
  • MissT
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-05-06 12:02:06 följande:
    Varför blir man så förbannat luden på magen? hela magen e helt luden ju! ser ju hur skummt ut som helst..
    Haha.... Mina hårstrån står rakt ut på magen fast jag bara är i v 6 än....de har gjort det varje graviditet. Har ingen aning om varför det blir så.
  • MissT
    sugarrush skrev 2011-05-06 13:45:41 följande:
    Tack snälla ni!
    Kjaam... rätt som det är så poppar den ut, jag tror att den redan om några veckor kommer vara svår att dölja!

MissT, du kommer säkert att få en fin liten mage lagom till sommarvärmen! Härligt va! Gå omkring i en skön sommarklänning och visa upp den... mys!
    Ja det ska bli jätte mysigt
    Har redan en liten minikula så jag undrar hur detta ska sluta....
  • MissT
    Cat79 skrev 2011-05-13 08:18:07 följande:

Lägg ner allt gnabb nu så att tråden blir som vanligt för de som är gravida och förväntansfulla.

Håller med om detta!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma