Inlägg från: Bjornis |Visa alla inlägg
  • Bjornis

Plus igen efter mf/ma

Plutten02: Oj! Wow vilken förlossning!! Grattis!

• Bjornis

Kmw: håller tummarna om jobbet nu då men det låter ju lovande! Å namn. Det vill jag också börja våga tänka på. Vi hade Vera i topp som tjejnamn till Sixten. Vera, Rut, Ella... Pojknamn var det Ted som var lite backup. Är fortf inne på Vera om d blir en tjej (vilket jag inte tror, odd: vet ni alltså att det blir en tjej??) men killnamn har jag inga fler. Ted är ju fint men Ted är ju din Ted nu kmw! lie liksom annat när man har en person att knyta namnet till!

• Bjornis

Kmw: är det första besöket hos bm Nu?? Va sent. Eller mätte man inte magen på första? Jag minns knappt hur det va med Sixten. Haha.

• Bjornis
    KMW skrev 2012-08-28 21:49:55 följande:
    Vanligtvis mäter man inte magen förrän v 25 vad jag förstår. Det gjorde dom inte på mig förrän då förra gången heller. Har varit på inskrivning, kub, RUL och ett vanligt besök i v 20, så det blir tredje bm-besöket skulle man kunna säga.

Ah så var det nog. Jag har minne som en guldfisk.
  • Bjornis

Cat: Mysigt att höra hjärtslag. Vill jag med göra. Är lite halvnojig ibland men tror också jag kan känna nåt därinne ibland. Minnet kommer tillbaka av hur det kändes så jag tror det är ok. 

• Bjornis
    Cat79 skrev 2012-09-08 21:40:39 följande:
    Bjornis: ja det är skönt m bekräftelse :) När ska du få höra el se pyret nästa gång? Ska ni ta reda på kön? Hur mår du, fått mage? Jag mår bara bra och har en härlig kula på magen.
    Jag har ju inte första kollen hos bm förrän 16 okt tror jag det var och då får man ju lyssna men det är RUL innan det den 8 oktober så en månad till får vi vänta.  MEN jag tror ju jag känner nåt så jag känner mig rätt lugn. Fast det kan vara spökkänningar??
    Jag mår bra, är ju tyvärr inte så smal så kan inte påstå att jag fått nån mage men när jag ligger ner på morgonen kan jag inte andas in å få magen platt längre utan det är en tydligen liten bulle och visst är jag kanske lite svullen men nä, mest bara det vanliga "fettet" än så länge. Hehe. Men så var det med Sixten också. Tror det kommer synas mer tydligt tidigare med denna. Med sixten tog det till v 27 typ innan nån verkligen SÅG!

Och ja, vil kommer fråga om kön på rul. Denna gång känns det mer psykiskt viktigt att veta. Sist ville jag ju också veta men då kvittade det och det gör det så klart nu också. Jag önskar mig en frisk unge som kan vara en del av vår lilla familj men klart... jag önskar mig ju en liten tjej. lite för att "slippa" försöka mig på en trea också! ;-p 

När är rul för er?? Ska ni kolla kön?? 
  • Bjornis

Grattis dag och natt!! Kmw: haha. Jag tror också jag körde lite på måfå med Sigge.

• Bjornis
    Dag och natt: *får rysningar* Mys! Lät som en bra förlossning. Många kramar till er och Isak. Njut nu av era dagar ihop!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma