• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Mimmi: nej här är det lugna gatan. Har tagit promenader i veckan för att känna nånting. Har inte ens förvärkar. :S utom när jag rört på mig för då gör det ont men mest i fogarna. Har ju räknat med att gå över som med w men hoppas kan man ju.

• Cat79

Ville bara skriva här innan jag lämnar er för ett tag (kommer kanske tjuvläsa lite men blir så påmind om det jag förlorat). Lite förlossningen gick bra igår och det var en riktig mini-bebis som kom ut snabbt igår. Tyvärr fick jag skrapas då rester av moderkakan var kvar men lika bra det för att ev slippa infektioner. Jag är hemma nu och så tacksam att jag kom hem till min dotter denna gång (de andra gångerna fanns inte hon och det var betydligt tyngre). Nu ska jag vila upp mig och bara njuta av det jag har idag.

Lycka till ni alla som går i väntans tider samt ni som snart får se era magar börja växa mer och mer :) Kram på er! Tack för allas omtanke, det värmer!

• Mabaja

Wihoo! Jag har sammandragningar! Första tecknet har kommit. Det fanns liv på insidan. Haha. Med w hade jag förvärkar i 5 veckor och den här gången har jag inte känt nåt alls. Tror ju inte att det drar igång men ger ju hopp på att det kan dra igång inom ett par veckor! :)

• SoMa72

Mabaja, nu väntar du in mig?! Vi har ju date på BB... Men om du måste föda innan, så ok då Spännande!!

• M I M M I

Stor kram till dig Cat!!

Vad spännande mabaja!

• Mabaja

Soma: ingen risk att den kommer tidigare. Blev bara så glad att jag kände nånting! ;) tror på typ 5 mars.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma