• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • pixerpie

Min dotter föddes 2 timmar innan förra skottdagen! Jag är glad att hon fick en egen födelsedag!! Men det blir ju som det blir, bäbis kommer bu när den är färdig!! Lycka till ni med bf snart!!

• SoMa72

Mabaja, jag tror inte du kommer gå över och OM du gör det, så blir det bara med nån dag...

• Mabaja

Soma. Tyvärr tror jag på om minst en vecka! Men jag vill såå gärna ha ett vinterbarn och då är det inte många dagar kvar. Och så vill jag slippa både nästäppa och halsbränna. :)

• Javisst

Köpte förresten spjälsäng igår! Nappade på IKEAS generösa erbjudande "köp madrass för 39, få själsäng värde 599:- på köpet". När jag ändå var där handlade jag lite annat så som spjälskydd, badbalja, skötbädd etc. 

När jag var nere vid tag själv-lagret för att hämta säng+madrass var det tomt i hyllan och blev väldigt besviken men blev guidad av en tjej om att de fanns i mittgången och  HERREGUD - jag tror aldrig jag har sett så många kvinnor med så stora magar på en och samma gång SkrattandeCool  

Gravid vecka 26, bf 4 juni.
  • SoMa72

Mabaja, ja det skulle vara trevligt att få tillbaka smidigheten i kroppen iaf... Nästäppa och halsbränna låter inte helfestligt direkt.

Javisst, kul med storshopping åt bebben!

• Mabaja

Det är farligt att sova! Tog soffan inatt för maken hade lovat mig att jag skulle slippa ansvaret över W under natten... och resultatet blev... en helt slutkörd Mabaja som mår tokilla! på självaste BF och allt! haha. Kan bjuda på en dagens bild med!

Ser ni vilka smala ben jag har till dunderkulan! :) 

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma