• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Suck.. Skulle aldrig sagt det, hittar inte hjärtljuden ikväll bara för det :-/ nåja, is i magen och nytt försök imorgon!

• MCT79
    LisaVäntar skrev 2012-05-20 20:40:04 följande:
    Suck.. Skulle aldrig sagt det, hittar inte hjärtljuden ikväll bara för det :-/ nåja, is i magen och nytt försök imorgon!
    Oroa dig inte! (haha lätt jag veeeeet....) jag letade som sjutton efter Hannes SENT.. jag tror tom vi tappade bort honom runt v 30 en gång!! Det var i samband med att han inte rörde sig så jag kände honom, gissa paniken...
    ~ Hannes & Freja 120208 ~
  • LisaVäntar

Jääääääääävla bebis till att skrämmas! Hörde ju inte igår, gick upp sjukt tidigt och testade igen, INTE ett ljud! Helt övertygad om att den dött.. Men testade nu precis igen och då galopperade det på som attan. Nu åker fanstyget (angel sound) ut!!

Ni som inte kommit så långt än (liksom jag), har ni någon känsla för kön?

• KMW

Busbebis du har Lisa...
    Förra gången var både jag och mannen övertygade om att det var en pojke, och ut kom Ted.
    Den här gången har jag haft tjejkänsla faktiskt, så vi får se.
    Du då Lisa?

• LisaVäntar

Tack för peppen förresten MCT! :)

Samma här faktiskt, förra gången trodde alla pojke och det blev Viggo, denna gången tror både jag och mannen tjej.. Längtar till UL så vi får veta! Tänker ni ta reda på kön?

• KMW

Vet inte. Jag tar nog gärna reda på kön medan mannen är lite tveksam. Får jobba lite på övertalningen där...

• Odetta

Jag skulle gärna vilja ha en tös, men statistiken är emot mig

Inte en enda född flicka på min mans sida på snart 60 år...det lär nog vara en pojke till som gömmer sig därinne nu

Vi får se...vi kommer definitivt försöka se, är toknyfiken!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • LisaVäntar

Haha, OJ! Hoppas ni blir de som bryter det då! :)
    Jag är också den som är mest för att kolla det, men tror nog att han ska gå att övertala ;) hur ska man annars kunna veta vilka grejer man ska köpa? Vill att det ska synas om det är en flicka eller pojke!

• KMW

Förra gången kände jag inget behov av att veta könet, men nu känns det viktigt av någon oförklarlig anledning.

• SmåBustroll

Smyger in här från barntråden... Gravid  i vecka 4+3-. Liiiiite svårt att ta in detta   Två barn sen innan med ett mf mellan dem.  Fick tid för VUL 8e juni. Spännande och nervöst!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma