• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta
    LisaVäntar skrev 2012-05-24 15:08:05 följande:
    Med de symtomen måste du vara fortsatt gravid :)

Gick jättebra hos dr idag! Tappen superlång och helt opåverkad, bebis växer och sprattlar som en galning. Får komma hur ofta vi vill på kontroller, bestämde att vi ska mäta tappen igen om 2 veckor :)

Åh toppen Lisa!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta

Nu sitter jag vid datorn...här är lillgrodan

Profil med händerna framför ansiktet

Hela bebis i lite sned profil (jag filmade och det var så coolt när dem små benen sparkade och armarna viftade...knappt 3cm stor och redan så mycket bebis, häftigt!)

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • LisaVäntar

Vilken fin liten bebis! :) fick också massa bilder, den ser ut som en liten människa nu!! Fast bilderna blev inte så bra, hoppas på bättre nästa gång :)

• Javisst
    LisaVäntar skrev 2012-05-24 11:59:21 följande:
    Javisst och plutten: så långt ni har kommit!! Jobbigt att ha stora magar i värmen?

Jag har samlat på mig en hel del vätska nu när det är varmt och jag håller mig mest i skuggan (är dock ingen soldyrkare vanligtvis utan trivs bra under parasollet), men annars är det skönt! Brukar gå ner till havet och få lite svalka i vinden, det är perfekt! Känns som om jag har värsta semestern så jag passar på att njuta... lugnet före stormen

Vad skönt att allt såg bra ut Lisa och att de kollar upp dig med jämna mellanrum!

Shit vad häftigt Odetta att man kan se så mycket fast det är så små. Helt otroligt {#emotions_dlg.flower}      
    Gravid vecka 39, bf 4 juni.
  • pixerpie

Själv drömde jag om blod och mf i natt och har haft en oroskänsla hela dagen... Usch!!

• Saftmedbulle
    pixerpie skrev 2012-05-25 13:01:13 följande:
    Själv drömde jag om blod och mf i natt och har haft en oroskänsla hela dagen... Usch!!
    Helt normalt, tyvärr. Pepp ochj styrkekram! (jag gör det fortfarande, fast jag är i v. 25).
  • LisaVäntar

Underbart javisst! Längtar sååååå till jag kommit dit :)

Usch pixerpie, det är så hemskt och så lätt att inbilla sig att det betyder något! Hoppas känslan går över och du drömmer om frisk bebis nästa gång!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma