Happiness skrev 2011-01-05 19:50:00 följande:
Påvägmot: Åh GRATTIS igen! Vilken liten godbit du har fött ut. 1 kg fel på TUL.Haha! De är ju inte kloka. Då vet man att det är inget att lita på. Gud vad söt han är. Vilken pussmun! vem är han lik? Stor blev han ju också...som vi misstänkt både på din känsla och på de magbilder du satt in.
Vad skönt att allt gick bra. kan du inte berätt mer i detalj sen? hur gick det tex med sprickningen denna gången? Inte så illa eller? Hur mår du? Haha tusen frågor. Kram till dig och din son.
Tack för ALLA Grattishälsningar =)
Ja, det va inte lite fel "kärringen" hade. Det är väldigt dumt att göra tillväxt ul så sent, speciellt om man bara gör 1!! Är det stort barn och sent då huvudet ligger djupt som hans gjorde, så är det Väldigt lätt att det blir fel i mätningarna. SÅ fast ja "låg" på så fick ja inte som ja ville... dvs föda han tidigare med en igångsättning, utan hon som uppskatta vikten tyckte typ allt ja kunde vänta till BF innan nått mer..........
Tur som är så hade 2 barn paserat därnere så jag gick inte sönder mer än normalt sa dem. och det kändes skönt.
Ja han har pussmun som sina storebrorsor =) Han e en god blandning av brorsorna hihi. svårt å avgöra på oss sådär tycker jag =)
Ja han kändes större i magen, men vad vet jag?? man lirar ju blint på "experterna..." eller vad man ska kalla dem. påminn mig om detaljförklaringen till sen, tänkte ta mig lite fika nu =) men bättre o fråga så får man svar på de saker hehe.
Sprickningen blev normal som ja skrev. Jag mår bara bra.. hoppas ja får till amningen på vänster sida då han sugit lite högre upp än han ska,o de e början till sår typ.. men HOPPAS på att få de o försvinna.. e nervös efter att mina 2 tidigare amningar blivit såriga.