Plus igen efter mf/ma
Skriver som dom gör i trolltrådarna. Poppar mig en skål popcorn och lutar mig tillbaka...
Skriver som dom gör i trolltrådarna. Poppar mig en skål popcorn och lutar mig tillbaka...
Skrev aldrig att du var ett troll Telge, skrev att jag skriver som dom gör i TROLLTRÅDARNA.
Brukar du läsa här Telge? Vet ju att du kommenterar ibland, men läser du även när du inte kommenterar? I så fall vet du att det här är en glad, positiv tråd där det aldrig tjafsas. Förutom när du är inblandad. Tror att det är det Odetta försöker säga. Det blir bara tjafs runt dig, ingen annan.
Vi andra är inte intresserade av dina och Mamma till Ws internbråk, så håll det borta från den här tråden.
Välkommen tillbaka när du är gravid!
Bra idé Odd, känner också att jag har dålig koll.
Jag är 21+5 idag och stor som ett hus. ;)
Nån mer än jag som har totaltorka på sexfronten nu under OS? (japp, jag tillhör skaran som är mer sugen än vanligt när jag är gravid)
Vi gillar ju båda sport och när kvällens finaler är klara är det ju så sent att sex knappast är att tänka på när man har en morgonpigg son som vi har...
Jag hade inga popcorn. Chips lär väl funka lika bra...
Tumhållning Mimmi. Å jag hoppas att du förstår att kvällens tumult till trots, så är du mer än välkommen i den här tråden. Hell, du räknas ju nästan som inventarie ju... ;)
Orkar inte...
Jag ska inte på kub. Cat ska... ;)
Fattar du inte vad jag skriver Telge så orkar jag helt enkelt inte. Skriver ju knappast på grekiska...
Vi har använt sovpåse, om du menar en grobag, men inte förrän sonen var 1 och då var det lite sent att vänja honom vid det.
Jag tänker nog köra sovpåse från början med nästa. Smidigt att slippa täcke/filt och dessutom skönt att veta att bebisen inte kan hamna med huvudet under täcket.
Dessutom slipper man övergången från varm famn till kall säng.
Finns till bra pris på Ikea har jag sett...