• KMW

Plus igen efter mf/ma

Död åt järntabletterna!! ;)

• KMW

Ska absolut ta min Niferex innan jag går och lägger mig ikväll. Vill INTE må som jag gjorde härom dagen. Urk!

• KMW

Cat; förra graviditeten gick det hur bra som helst att ta Niferex.
    Tog första nu härom dagen och blev SÅ dålig i magen. Sedan mådde jag illa resten av kvällen.
    Ska ju bara ta varannan dag, men från och med nu tänker jag ta dom precis innan jag lägger mig så får vi se om det gör någon skillnad.

• KMW

Ska fundera på't! Blev lite sugen på Edith igår när jag hörde om en liten flicka som hette så...

• KMW

Kan meddela att det gick MYCKET bättre att ta Niferexen precis innan jag lade mig. Kände ingenting...

• KMW

Lisa, tror att alla förstår vad du menar. Givetvis är vi alla tacksamma för våra barn och graviditeter, men man FÅR tycka att det är pest och pina att vara gravid ändå.

• KMW

Dra inte in det som händer i andra trådar här så är du snäll. Anmäl istället om du har problem.

• KMW

Givetvis ska man inte snacka skit om andra, men diskussionen hör fortfarande inte hemma här. Det här är ju en tråd för gravida efter mf/ma, inget annat.
    Kontakta moderator om du har problem så får ni lösa det er emellan.

• KMW

Håller tummarna för er imorgon Cat och Lisa! Väntar med spänning på uppdatering imorgon!

• KMW

Nån får gärna lägga till mig också. Slår aldrig på datorn nu för tiden. Bf 14 dec...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma