Plus igen efter mf/ma
Hoho... Hittade precis jättefina grobags på brittiska amazon.com. Ta en titt!
Hoho... Hittade precis jättefina grobags på brittiska amazon.com. Ta en titt!
Finns ju lite olika. Jag tänker nog mer en tjockare variant som man har pyjamas under istället för täcke snarare än den tunna pyjamasvarianten som man drar åt med snöre nedtill.
Kolla här!
www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B005CX18XI/ref
Åh, du har kollat redan!
Nä, när folk säger att det är lättare att byta på natten så tänker dom nog på en sån som man bara drar åt med snöre nedtill som är mer som en pyjamas.
Dom tjockare har dragkedja framtill och man använder pyjamas under.
Fast jag tyckte aldrig att det var speciellt jobbigt att byta när lillen hade vanlig pyjamas heller. Finns ju dessutom gott om pyjamasar med dragkedja istället för knappar. Zzzzzziiiip så är man klar! ;)
Hur går det Cat?? Har för mig att du skulle dit mitt på dagen va?!
Kram
Grattiskram!
Är ni hemma igen Acure? Hur mår du i din graviditet?
Åhej, åhå. Inte kul att må dåligt Acure. Förhoppningsvis blir det bättre snart. Hur gick det på bröllopet förresten? Var det många som undrade varför du inte drack? Kan tänka mig att det kändes alldeles för tidigt att avslöja graviditeten redan då.
Det var gött att vara tillbaka på jobbet idag, trots lite strul med min tjänst, men det är en helt annan historia.
Lägenheten var städad när jag kom hem, så det var ju en trevlig start på livet som förvärvsarbetare... ;)
Jag vet precis hur det kommer sluta Cat. Vi kommer bli stora som hus, hela bunten! ;)
V 23 här och ser lätt ut som v 30 förra gången. Känns nästan lite pinsamt att säga att man inte ska ha förrän i december när dom frågar på jobbet.
Ska bli intressant att se vad första sf-mätningen visar om ett par veckor...
Kände fladder v 15 och tydliga sparkar v 17.