• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • pixerpie

Bustroll, jag tycker det låter klokt att ta hem de stora från dagis om du orkar ha dem hemma! Och pannkaksstekning funkade för mig... Stekte pannkaka till nio personer och på natten gick vattnet! Men hoppas han väntar tills dina föräldrar kommer!

• 3 barns mamma84
    pixerpie skrev 2013-01-15 15:39:00 följande:
    Bustroll, jag tycker det låter klokt att ta hem de stora från dagis om du orkar ha dem hemma! Och pannkaksstekning funkade för mig... Stekte pannkaka till nio personer och på natten gick vattnet! Men hoppas han väntar tills dina föräldrar kommer!
    och du bjöd inte mig
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • pixerpie

Lovar att bjuda om det blir en till bäbis som ska luras ut, 3barnsmamma... Hur går det för dig?

• SmåBustroll

Pankakor, lagat middag, bakat gotlandslimpa.... Vi får se vad det resulterar i och jag har kommit fram till att jag orkar mer med två friska barn hemma än två sjuka barn hemma så det får bara funka helt enkelt!! Och det gör det sålänge vi sysselsätter oss samt att jag anstränger mig för att ha en ängels tålamod.

Men nu är jag sååååå glad att maken kommit hem, så nu smet jag undan i ro och fred en stund

• Mabaja

Här är det soffläge nu ikväll! Drog på mig en rejäl vurpa under eftermiddagen med Willemo på armen så hela höftpartiet gör jätteont!

• SmåBustroll
    Mamma till W skrev 2013-01-15 18:59:45 följande:
    Här är det soffläge nu ikväll! Drog på mig en rejäl vurpa under eftermiddagen med Willemo på armen så hela höftpartiet gör jätteont!

Aj!! Hoppas det går över snart!!
  • Mabaja

Det gör det nog snart! Hade jag inte varit gravid hade jag ju inte av smällen på samma vis! :)

• Mabaja

Tack soma! Hinner vi ses innan jag flyttar?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma